- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op lichaam
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Dinsdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
Begreep deze mooie dame is al best langere tijd in Almelo bij RLH te vinden maar is nog niet genoemd. Best bijzonder eigenlijk dat er altijd veel over bepaalde dames wordt geschreven hier. Terwijl ik daar na toch 1 bezoekje al op uitgekeken ben maar zal geen naam noemen. Daarom even over Bianca. Ze is een mooie verschijning. Ik schat haar rond de 40 jaar.
Bianca zat in kamernummer 5 en is een best knappe Nederlandse dame (vermoedelijk Nederlandse). Ze heeft donkerbruin lang haar en is slank met een mooi figuurtje. Ik heb haar op de dinsdag bezocht en ze is er meestal ook alleen op die dag. Ze is vriendelijk en sexy. Ik heb een vluggertje gedaan met pijpen, beffen en intiem. Ik kom zeker nog eens terug bij haar want ik had een geile tijd met haar al was de date wat kort maar dat lag niet aan haar.
Bianca zat in kamernummer 5 en is een best knappe Nederlandse dame (vermoedelijk Nederlandse). Ze heeft donkerbruin lang haar en is slank met een mooi figuurtje. Ik heb haar op de dinsdag bezocht en ze is er meestal ook alleen op die dag. Ze is vriendelijk en sexy. Ik heb een vluggertje gedaan met pijpen, beffen en intiem. Ik kom zeker nog eens terug bij haar want ik had een geile tijd met haar al was de date wat kort maar dat lag niet aan haar.