MarkInHetPark
Wandelaar
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Rood
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Dinsdag
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Vanmiddag op een druilerige middag de achterdam bezocht. Veel gordijnen waren dicht maar wel met kozijnlampjes aan. Enkele dames waren verveeld met hun telefoon bezig.
Zonder al te veel kijken gewoon bij Bianca naar binnen gewandeld want zij keek wel naar buiten.
Ze ziet er op het 1e gezicht niet heel bijzonder uit maar ik ben tevreden vertrokken bij haar.
Ze is erg petit: slank met een klein lijfje en kontje. Lekkere tietjes om beet te pakken. Ze is ook vriendelijk. Ze komt uit Roemenie.
100,- voor 30mins met alles kunnen likken er bij.
Het volgende rondje gedaan: 69, missio, doggy, aftrekken, missio (afsluitend)
Ik vond het erg lekker. Haar kutje was heerlijk om te likken en haar kontje geil om te zien. Ze trok me ook goed af terwijl het condoom er om zat.
Het uitzicht tijdens missio was ook geil. Het pijpen was mc.
Ze werkt tijdens de kerstdagen vertelde ze me.
Zonder al te veel kijken gewoon bij Bianca naar binnen gewandeld want zij keek wel naar buiten.
Ze ziet er op het 1e gezicht niet heel bijzonder uit maar ik ben tevreden vertrokken bij haar.
Ze is erg petit: slank met een klein lijfje en kontje. Lekkere tietjes om beet te pakken. Ze is ook vriendelijk. Ze komt uit Roemenie.
100,- voor 30mins met alles kunnen likken er bij.
Het volgende rondje gedaan: 69, missio, doggy, aftrekken, missio (afsluitend)
Ik vond het erg lekker. Haar kutje was heerlijk om te likken en haar kontje geil om te zien. Ze trok me ook goed af terwijl het condoom er om zat.
Het uitzicht tijdens missio was ook geil. Het pijpen was mc.
Ze werkt tijdens de kerstdagen vertelde ze me.