Origineel stond op de planning om naar Vaals te rijden maar was te laat vertrekkensklaar dus heb dan beslist om de kortere rit naar Zundert te nemen. Heb het me niet beklaagd. Bij aankomst kunnen profiteren van korting: 50 euro inkom ipv 70.
Zoals eerder al gezegd blijft het een zeer mooie club en de veranderingen die ze na mijn laatste bezoek gedaan hebben vind ik geslaagd. Sauna meer afgeschermd, bioscoopruimte boven, prima jacuzzi en zwembad buiten en het eten staat in een net tuinhuis. Eten zelf was voldoende en smaakte me. Niks speciaals maar hoeft ook niet. Ik vond in ieder geval mijn gading.
Was er van 12u30 tot 18u en herinner me ruwweg 10tal dames en evenveel heren. Geen gezellige drukte maar stoorde me niet. Rustig genieten van het zonnetje wisselen we af met jacuzzi, drankje en babbel aan de toog, sauna, snackje en kamergang. Het mochten er dan niet heel veel zijn maar wel heel aantrekkelijke dames bij Le Grand. Aantal te jong voor mij persoonlijk - heb zelf al wat kilometers op de teller staan - maar de liefhebbers van twintigers hadden zeker niet te klagen. Gevarieerd in look & feel maar allemaal wel met zeer sexy outfit en uitstraling. En altijd in voor een korte babbel.
Uiteindelijk 2x gekamerd. Met Jenni en Claudia. Goede service voor de vastgelegde prijzen. Zie ook mijn recensies.
Ga ik terug? Ja, ongetwijfeld. Gezien mijn ervaring van afgelopen vrijdag verrast het me eigenlijk dat er nog niet meer wandelaars de weg gevonden hebben naar Zundert.