Algemeen Saunaclub Le Grand, Zundert

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren hier weer een bezoek gebracht. Ze hebben de tarieven aangepast. entree is voor 14u € 50,- en voor een kamer met dvp 70430 en 130460. Heerlijk in de tuin gezeten en 2 geweldige kamers gemaakt!
Hoeveel dames waren er?

Wat bedoel je met prijzen aangepast? Is de 704030 gestandaardiseerd?

En idd: hoeveel dames waren er? Ik ga binnenkort met het goede weer!

Wat bedoel je met prijzen aangepast? Is de 704030 gestandaardiseerd?

En idd: hoeveel dames waren er? Ik ga binnenkort met het goede weer!

Eerst was het tussen de 60 en 100. Beetje onduidelijk en bijna altijd werd het dan 100. Nu mag de dvp niet meer dan 70430 en 130460 vragen.

gisteren denk ik zo'n 16. Degene achter de bar gaf aan dat er in het weekend er een stuk meer zijn maar ook wel wat meer ijsberen. Ik kan dan zelf niet omdat ik coach ben van mijn zoons hockeyteam.

Eerst was het tussen de 60 en 100. Beetje onduidelijk en bijna altijd werd het dan 100. Nu mag de dvp niet meer dan 70430 en 130460 vragen.

gisteren denk ik zo'n 16. Degene achter de bar gaf aan dat er in het weekend er een stuk meer zijn maar ook wel wat meer ijsberen. Ik kan dan zelf niet omdat ik coach ben van mijn zoons hockeyteam.

Ik kan enkel op donderdagen, dus 16 vind ik dan wel acceptabel.
Goed dat de prijzen nu iets of wat vastliggen.

Ben benieuw naar deze mooie club.

Ze hebben de tarieven aangepast. entree is voor 14u € 50,- en voor een kamer met dvp 70430 en 130460.

De nieuwe prijzen worden heel duidelijk aangegeven eerst bij de entree en daarna ook in de kleedruimte, afreken doe je bij de balie, dus onder toezicht.
Met ingang van 1 april (geen grap) gaan ze al om 11.00 open en betaal je wanneer je voor 13.00 aankomt 50 euro entree.

De nieuwe prijzen worden heel duidelijk aangegeven eerst bij de entree en daarna ook in de kleedruimte, afreken doe je bij de balie, dus onder toezicht.
Met ingang van 1 april (geen grap) gaan ze al om 11.00 open en betaal je wanneer je voor 13.00 aankomt 50 euro entree.
Bedankt voor de informatie ! 👍
Ik ben nog steeds een beetje verbaasd, want vrouwen die Nederlands spreken hebben iets hogere prijzen (en dat is normaal) dan vrouwen die alleen Engels spreken (bijvoorbeeld). 🤔
Wat is jouw mening?
Is het mogelijk om de prijzen gelijk te trekken zonder dat er meisjes boos worden? 😬

Ik denk dat de dames vooral blij zijn als er meer klandizie komt! Maar er zullen misschien ook dames de service beperken en op de kamer met een lijst opties tegen meerprijs komen en zo de klanten weer weg jagen.
We zullen zien welke dames aan klantenbinding doen en welke niet. Daar zal nu het succes van afhangen. De club heeft er alles aan gedaan inclusief veel marketing. Maar uiteindelijk bepalen de dames het succes van een club.

Origineel stond op de planning om naar Vaals te rijden maar was te laat vertrekkensklaar dus heb dan beslist om de kortere rit naar Zundert te nemen. Heb het me niet beklaagd. Bij aankomst kunnen profiteren van korting: 50 euro inkom ipv 70.

Zoals eerder al gezegd blijft het een zeer mooie club en de veranderingen die ze na mijn laatste bezoek gedaan hebben vind ik geslaagd. Sauna meer afgeschermd, bioscoopruimte boven, prima jacuzzi en zwembad buiten en het eten staat in een net tuinhuis. Eten zelf was voldoende en smaakte me. Niks speciaals maar hoeft ook niet. Ik vond in ieder geval mijn gading.

Was er van 12u30 tot 18u en herinner me ruwweg 10tal dames en evenveel heren. Geen gezellige drukte maar stoorde me niet. Rustig genieten van het zonnetje wisselen we af met jacuzzi, drankje en babbel aan de toog, sauna, snackje en kamergang. Het mochten er dan niet heel veel zijn maar wel heel aantrekkelijke dames bij Le Grand. Aantal te jong voor mij persoonlijk - heb zelf al wat kilometers op de teller staan - maar de liefhebbers van twintigers hadden zeker niet te klagen. Gevarieerd in look & feel maar allemaal wel met zeer sexy outfit en uitstraling. En altijd in voor een korte babbel.

Uiteindelijk 2x gekamerd. Met Jenni en Claudia. Goede service voor de vastgelegde prijzen. Zie ook mijn recensies.

Ga ik terug? Ja, ongetwijfeld. Gezien mijn ervaring van afgelopen vrijdag verrast het me eigenlijk dat er nog niet meer wandelaars de weg gevonden hebben naar Zundert.

Terug
Bovenaan Onderaan