Recensie Bew, Zaventem 3,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Zonder geloofwaardige recente beoordelingen besloot ik het erop te wagen. De dame reageert wat traag via whatsapp. Het duurde dus een paar uur voordat ik een afspraak kon maken. De dame is zoals op de foto en ziet er prachtig uit met een mooi slank figuur. Ik vroeg om een fijne b2b-massage gevolgd door normale seks. De massage viel een beetje tegen omdat ze mijn intieme delen miste en dat was belangrijk voor mij. B2B werd volledig gemist, maar ze bleef naakt naast me of op me liggen. Omdat het mijn eerste keer was, had ik een heel leuk gesprek, was respectvol en viel haar niet te veel lastig met mijn verzoeken, dus we hadden een goede klik. Toen was de seks eigenlijk leuker, ze nam mijn lul goed zacht en glad tijdens het pijpen. Mooie schone kut moest worden gelikt en dat maakte haar echt nat. Toen gingen we verder met nog een paar posities en ik was klaar. Nam een lekkere douche en vertrok. We kletsen en lachten over veel dingen met wat ondeugende plagerijen in haar kamer. Dus we waren op ons gemak. Over het algemeen was het goed, maar de normen waren laag. Ik denk dat er persoonlijk meer mogelijk zou moeten zijn bij mijn volgende bezoek. De eerste keer met nieuwe dames is altijd een voorzichtige sessie.

Zonder geloofwaardige recente beoordelingen besloot ik het erop te wagen. De dame reageert wat traag via whatsapp. Het duurde dus een paar uur voordat ik een afspraak kon maken. De dame is zoals op de foto en ziet er prachtig uit met een mooi slank figuur. Ik vroeg om een fijne b2b-massage gevolgd door normale seks. De massage viel een beetje tegen omdat ze mijn intieme delen miste en dat was belangrijk voor mij. B2B werd volledig gemist, maar ze bleef naakt naast me of op me liggen. Omdat het mijn eerste keer was, had ik een heel leuk gesprek, was respectvol en viel haar niet te veel lastig met mijn verzoeken, dus we hadden een goede klik. Toen was de seks eigenlijk leuker, ze nam mijn lul goed zacht en glad tijdens het pijpen. Mooie schone kut moest worden gelikt en dat maakte haar echt nat. Toen gingen we verder met nog een paar posities en ik was klaar. Nam een lekkere douche en vertrok. We kletsen en lachten over veel dingen met wat ondeugende plagerijen in haar kamer. Dus we waren op ons gemak. Over het algemeen was het goed, maar de normen waren laag. Ik denk dat er persoonlijk meer mogelijk zou moeten zijn bij mijn volgende bezoek. De eerste keer met nieuwe dames is altijd een voorzichtige sessie.
Voor 200 €/uur zou ik toch wat meer verwachten, zeker voor een eerste keer.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6933683-nisa
Totale kosten (in euro)
250
After all the good reviews I decided to visit her. We started with a mandatory massage which we talked a lot and was able to know her better and create some bonds. She likes to do that to create some intimacy with the customer. Indeed, sometimes it is so fake and not intimate when you have sex with a stranger, so to break the ice the best way is to have a small talk. She likes to be in charge. So I couldn't do anything else until she finished the massage which is very good by the way. She really takes the time to massage you and talk to you. She doesn't do body to body because she gets allergic. The room is very dark with some neon lights and that's how she likes it.

Even that I took the shower she cleaned up my dick very well before she started to play with it. She blows it gently with the hand just touching it, so I don't get the urge to cum soon. And she can do deepthroat... she has my whole dick inside her month.
At some point I asked her to stop and it was my turn to taste her body. She pushes my head into her pussy inviting me to please her. With my fingers inside her she went wild. Well, all she wanted is my dick. So we switched back position and she sits on top of me with her pussy rubbing my naked dick... while I touch her boobs... oh those silicone boobs are so soft and nice. At that point it came to my mind sex without rubber but from our conversation she said she doesn't do that when telling me other guys asked for it. So, it was just my imagination. So, I had to give in, telling her I'm about to cum and I stand up. She started to blow me intensively while I holding her head gently. At some point I thought she would make me cum in her boobs but the moment I was about to cum she puts in her mouth and I exploded. She took every single drop of it and she kept blowing me slowly taking her time to clean up my dick with her mouth.

After she washes her mouth she was ready for 2nd round. She sat on top of me and wanted to fuck but I told her I needed time to recover. So, instead I offered her a massage which she loved a lot. She's a funny girl which sometimes makes a joke and as mentioned the conversation was very good. Although I pamper her a lot she really doesn't do french kiss.
She turn off the kinky ad when she is not working and she doesn't reveal her services so the customer have to find out.

All she wanted is for me to fuck her and so she didn't give me enough time to recover. She started to blow me again and put the rubber on and then said: Let's see what you can do. So, she lay down and I fucked her in missionary with her legs up (she's quite flexible), very deep and very hard.
And then I asked to change position but my dick was going soft. So, she sits on top of me (reverse cowboy), while instructed me to finger her pussy while with the other hand holding boobs while she handjob me. And then she switch and face towards me with her legs open... asked me to finger her while she doing me the handjob, what a view. She came a little bit.
I didn't come but I could see that she tried her best and she really wanted me to fuck her.

She's leaving soon but I'm sure she will come back one day.

Schrijf jouw reactie...
Terug
Bovenaan Onderaan