Recensie Betty TS, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Kontlikken door klant
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
18
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8449950-betty
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Elke keer met Betty is weer zo ontzettend lekker.
Ik kan beschrijven wat allemaal gedaan hebben, maar dat geeft toch niet echt de sfeer weer. Toch een poging. Betty was weer gekleed in haar latex jurkje, strak gespannen om haar stevige lichaam. Haar kont en borsten goed accentuerend het strakke jurkje. Dan beginnen met lekker tongzoenen, terwijl ik haar lichaam voel in de latex jurk. Dan trek ze het jurkje omhoog en dirigeert ze mij naar beneden door enigszins aan m'n tepels te trekken. Ik moet op de knieën om haar te pijpen. Dat zetten we voort op bed als ze haar jurkje heeft uitgedaan. Ze stook diep in mn keel en ik moet bijna kokhalzen. Dan haalt ze haar pik er uit en komt klaar over mn gezicht. Ik moet haar dan gelijk weer stijf pijpen. Ze legt me op mn rug, benen omhoog en begint me heerlijk te neuken. Hard, zacht, diep, van alle kanten. Ze blijft maar doorgaan en ik vind het heerlijk! Dan haalt ze haar pik uit mn kont en komt zo waar nog een keer klaar.
Dan is het tijd voor een gigantische dildo, die ze voorzichtig in m'n kont probeert te drukken. Met de nodige poppers en glijmiddel lukt dat. Ze speelt daarbij lekker met mijn pik. Ik kom bijna klaar, maar hou me in. Ik wil tenslotte ook nog die geweldige kont van Betty neuken. Als afsluiter neuk in haar dan ook. Ik kom niet klaar, maar Betty helpt me later met haar hand om alsnog heerlijk te spuiten.
Dan nog een beetje kletsen en knuffelen, ff douchen, aankleden en voldaan naar huis. Tot de volgende keer....

Betty stelt nooit teleur en laat je altijd met heerlijk gevoel waar naar huis gaan. Als je het lekker vindt om goed geneukt te worden door een rijpe, stevige trans dan moet je zeker naar Betty gaan.

Toch weer een ervaring met Betty toevoegen....
Toen ik met haar via WhatsApp afsprak vroeg ze of ik zin had in een verrassing. Betty kennende leek me dat wel een goed idee. Tijd ns de afsprak bleek het dat ze een vriend, Alexander, had uitgenodigd.
Betty en ik begonnen eerst met elkaar, beetje tongzoenen en pijpen totdat Alexander er bij kwam. Alexander is een jaar of 30, slank met een pik van zo'n 18cm. Niet te dik, maar wel lekker. Betty wilde graag kijken hoe ik eerst Alexander pijpte tot hij goed stijf was en daarna mij diep neukte. Hij bleef lekker gaan, terwijl ik met Betty's pik speelde en haar pijpte. Heerlijk. Dat ging zo'n 20 minuten door en toen wilde ik graag alleen met Betty verder. Betty neukt mij altijd zo lekker; hard, zacht, snel, langzaam, diep. Op alle mogelijke manieren. Totdat Betty klaarkwam en haar sperma over m'n rug spoot.
Toen was het mijn beurt om haar te neuken. Betty ging op haar knieën zitten en ik achter haar. Diep in haar ging ik keihard op en neer totdat ik ook klaarkwam. Wow, wat een ervaring weer. Betty is echt mijn favoriet.

Terug
Bovenaan Onderaan