Recensie Betty (NL ) - Den Haag - Hunsestraat 51 k5 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

De fleppendeflepper

Stamgast
Forumpionier
485
03/07/21
1.320
60
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
🥳🥳🥳🥳👅👅👅👅👍👍👍👍

Ik schrijf deze recensie nu pas omdat niet duidelijk was of Betty's aanwezig-heid éénmalig zou zijn vorige dinsdag .

Het blijkt nu dat ingaande morgen "de dinsdag" tussen 9 en 14 uur haar hobby-dag wordt : daar ben ik blij mee , zoals je zult begrijpen na het lezen van mijn ervaring.
Dus : voorlopig alleen op dinsdag 5 uurtjes aanwezig !!! Gelukkig ben ik in het bezit van haar tel.nr om een afspraak te maken.

Ze is herkenbaar aan een "rood hartje" voor het raam : Geleenstraat 51 k5 (hoek Hunsestraat)



Mijn ervaring met haar was meer dan apart/speciaal te noemen en was (om zo te zeggen) een betere ervaring als met je geliefde ..... ik vind haar een ontzettend lieve en zachte dame die echt van wanten weet en zich voor de volle 100% geeft.
Lekkere "kop" , mooie staande naturelle D borsten , normaal postuur (zonder vet).

Beffen en Baffen was echt Boffen bij Betty en deed me beseffen dat ik wel degelijk de fijnste hobby heb die er bestaat.

In de omgekeerde 69 , met meerdere (vochtige)hoogtepunten van haar kant , heb ik tevens genoten van een 'gretig/gulzig' mondje waarbij ik niet merkte dat er een cd om mijn jongeheer zat en ik zelf mijn ejaculaties uit stelde .... wie wat bewaart heeft wat...

Alleen als ik een 'topervaring' beleef dan wil ik finishen met een 'slow'neuk.
En zo geschiedde ditmaal dan ook en het echte "hoogtepunt" was voor mij de 'wederzijdse' genots-uitingen waarmee een slot kwam aan ons meer dan genoegelijke samenzijn.

Voor de geïnteresseerden :
De Pijp 'zonder' is 30 e extra , en voor de liefhebbers is tongzoenen 20e extra.
Haar prijsjes zijn redelijk standaard :
50e voor 15 minuten
100e voor half uur
180 e voor een uur
Het poepertje is alleen toegankelijk voor de Baf .


Zo vaak zoals zij "geniet" , heb ik nog niet eerder mogen mee maken in mijn vele wandel"gangen" ... pffffffff geweldig gewoonweg.

Bij het tonen van 'Respect en vrouw-vriendelijkheid' zal de ervaring voor iedereen op zeker worden zoals de mijne en wellicht nog beter (laat het me weten svp !!)

Ik durf zelfs te zeggen : garantie op een feestje met Betty is een zekerheidje 🥳🥳🥳🥳

Vragen per pm mogelijk....

Een tevreden naaier
Is geen onrustzaaier
Ik wat kwijt
Zij wat rijk .
 
Laatst bewerkt:
🥳🥳🥳🥳👅👅👅👅👍👍👍👍

Ik schrijf deze recensie nu pas omdat niet duidelijk was of Betty's aanwezig-heid éénmalig zou zijn vorige dinsdag .

Het blijkt nu dat ingaande morgen "de dinsdag" tussen 9 en 14 uur haar hobby-dag wordt : daar ben ik blij mee , zoals je zult begrijpen na het lezen van mijn ervaring.
Dus : voorlopig alleen op dinsdag 5 uurtjes aanwezig !!! Gelukkig ben ik in het bezit van haar tel.nr om een afspraak te maken.

Ze is herkenbaar aan een "rood hartje" voor het raam : Geleenstraat 51 k5 (hoek Hunsestraat)



Mijn ervaring met haar was meer dan apart/speciaal te noemen en was (om zo te zeggen) een betere ervaring als met je geliefde ..... ik vind haar een ontzettend lieve en zachte dame die echt van wanten weet en zich voor de volle 100% geeft.
Lekkere "kop" , mooie staande naturelle D borsten , normaal postuur (zonder vet).

Beffen en Baffen was echt Boffen bij Betty en deed me beseffen dat ik wel degelijk de fijnste hobby heb die er bestaat.

In de omgekeerde 69 , met meerdere (vochtige)hoogtepunten van haar kant , heb ik tevens genoten van een 'gretig/gulzig' mondje waarbij ik niet merkte dat er een cd om mijn jongeheer zat en ik zelf mijn ejaculaties uit stelde .... wie wat bewaart heeft wat...

Alleen als ik een 'topervaring' beleef dan wil ik finishen met een 'slow'neuk.
En zo geschiedde ditmaal dan ook en het echte "hoogtepunt" was voor mij de 'wederzijdse' genots-uitingen waarmee een slot kwam aan ons meer dan genoegelijke samenzijn.

Voor de geïnteresseerden :
De Pijp 'zonder' is 30 e extra , en voor de liefhebbers is tongzoenen 20e extra.
Haar prijsjes zijn redelijk standaard :
50e voor 15 minuten
100e voor half uur
180 e voor een uur
Het poepertje is alleen toegankelijk voor de Baf .


Zo vaak zoals zij "geniet" , heb ik nog niet eerder mogen mee maken in mijn vele wandel"gangen" ... pffffffff geweldig gewoonweg.

Bij het tonen van 'Respect en vrouw-vriendelijkheid' zal de ervaring voor iedereen op zeker worden zoals de mijne en wellicht nog beter (laat het me weten svp !!)

Ik durf zelfs te zeggen : garantie op een feestje met Betty is een zekerheidje 🥳🥳🥳🥳

Vragen per pm mogelijk....

Een tevreden naaier
Is geen onrustzaaier
Ik wat kwijt
Zij wat rijk .
Is deze betty een bekend figuur? Ik bedoel van sociale media ofzo
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nou inderdaad ze werkt alleen op dinsdag. Dit is een echte gf experience. Wat een verassing bloed geil. Ik mocht haar likken en ze genoot er zwaar van dat was duidelijk.

A.s dinsdag zal ze er niet zijn maar de dinsdag daarop wel.

Herhallings gevaar 100%
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan