Lonelywalker
Newbie
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Rood
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/betty-dreamgirls-kortrijk.html
- Totale kosten (in euro)
- 120
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Vandaag gekozen voor Betty. Foto's op de site kloppen met de werkelijkheid. Heeft een mooi snoetje en spreekt redelijk goed Nederlands, enwoont al enkele jaren in Belgie. Van oorsprong is ze Roemeense. Is vroeger wat zwaarder geweest en goed afgevallen, dat is wel duidelijk zichtbaar.
Na het wasje uitgebreid beginnen tongen, en ze kan er wat van! Ze geniet er ook van.
Ik ondertussen haar beginnen vingeren waarbij ze snel klaar kwam. Toen ik met mijn hoofd afzakte naar lagere regionen, hield ze me tegen en zei : "volgende keer misschien, vandaag gaat niet". Ongesteld dus???.
Enfin niet aan mijn hart laten komen en me door haar uitgebreid laten pijpen. Doet ze heel goed en met overgave. Uiteindelijk zo na een tijdje tot een hoogtepunt gekomen.
Achteraf nog een goede massage gekregen.
Al bij al voldaan naar buiten en de 45 minuten volbracht.
Voor haar pijpkunsten kom ik zeker nog terug, en zeker rekening houdende dat ze nog maar een beginner is.
Na het wasje uitgebreid beginnen tongen, en ze kan er wat van! Ze geniet er ook van.
Ik ondertussen haar beginnen vingeren waarbij ze snel klaar kwam. Toen ik met mijn hoofd afzakte naar lagere regionen, hield ze me tegen en zei : "volgende keer misschien, vandaag gaat niet". Ongesteld dus???.
Enfin niet aan mijn hart laten komen en me door haar uitgebreid laten pijpen. Doet ze heel goed en met overgave. Uiteindelijk zo na een tijdje tot een hoogtepunt gekomen.
Achteraf nog een goede massage gekregen.
Al bij al voldaan naar buiten en de 45 minuten volbracht.
Voor haar pijpkunsten kom ik zeker nog terug, en zeker rekening houdende dat ze nog maar een beginner is.