Deze vrijdag eindelijk weer eens genoeg geld om te gaan wandelen op de Wallen. Mijn doel was Bettina. Die stond net met de deur open te praten met wat mensen (in het Spaans). Toen ze me zag zwaaide ze en ik liep met haar mee de kelderkamer in. Meteen wat met haar staande gezoend, toen de deur dicht was. Daarna allebei uitkleden (Bettina is altijd snel klaar) en 50 euro aan haar gegeven. Toen verder gegaan met haar zoenen. Ik steeds met tong en zij zo nu en dan gelukkig ook. Ook een tijdje zittend op bed elkaar gezoend en ondertussen ook haar pik vastgepakt. Toen ik op het bed ging liggen, was haar lul al half stijf. Dus begonnen met het pijpen van die lekkere pik (zc). Die werd goed stijf. Soms drukte ze haar pik zover mogelijk mijn keel in. Altijd een lekker gevoel. Na een tijdje bewoog ze naar mijn pik toe en begon die te pijpen (ook zc). Dat is ALTIJD een heerlijk gevoel. Ondertussen kon ik haar aars likken. Helaas toch weer met wat haren, maar dat mocht de pret niet drukken. Toen nog ff haar lul liggend gepijpt, waarna ik ook nog een tijdje aan haar tepels heb gelikt. Op een gegeven ogenblik duwde ze me langzaam naar achteren op de breedte van het bed. Voor mij het teken om een snuif van de poppers te nemen. Bettina drukte langzaam haar pik (mc) bij mij naar binnen. Was toch weer té lang geleden, dus deed helaas eerst wat pijn. Ze begon rustig, zodat ik kon wennen. Daarna heeft ze me in meerdere posities behoorlijk doorgeneukt. Niet alleen in de breedte van het bed, dus. Langzamerhand was het tijd om klaar te komen en ik moest haar lul weer pijpen, terwijl zij mijn lul aftrok. Dat ging pijn doen, dus na korte tijd glijmiddel gevraagd en gekregen. Ook hier meerdere posities, maar toen ik (na nog wat glijmiddel op mijn lul gedaan te hebben) op de rand van het bed haar kont weer kort likte, kwam ik steeds dichterbij mijn orgasme. Toen ze haar lul weer in mijn mond duwde, trok ik mezelf naar een bovengemiddeld orgasme. Bettina werkt dinsdag tot en met vrijdag op dit adres. Zolang ik met haar voor 50 euro hemelse sex heb, blijf ik terugkomen!