Kater
Meubelstuk
Dat geldt voor elke zzper… een eigen bedrijf hebben kost ook geld … maar in dit beroep is er altijd wel geld te verdienen …
De vraag was hoeveel belasting je betaald op een dag zonder klanten??......
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat geldt voor elke zzper… een eigen bedrijf hebben kost ook geld … maar in dit beroep is er altijd wel geld te verdienen …
Men betaald over inkomen en dat totaal over periode van bv een maand of kwartaal als de dame tenminste al iets opgeeft dus bij geen inkomen geen belasting. Of bij wel inkomen en geen opgaaf van inkomen ook geen belasting...De vraag was hoeveel belasting je betaald op een dag zonder klanten??......
Men betaald over inkomen en dat totaal over periode van bv een maand of kwartaal als de dame tenminste al iets opgeeft dus bij geen inkomen geen belasting. Of bij wel inkomen en geen opgaaf van inkomen ook geen belasting...
Was er een kwestie dan? Waarom moeten wij klanten alles willen weten over die dames? We betalen voor een erotische tijd, de rest gaat ons niets aan, ze vragen mij toch ook niet wat ik verdien of voor kosten heb etc?Dan is die kwestie toch duidelijk en opgelost........
Was er een kwestie dan? Waarom moeten wij klanten alles willen weten over die dames? We betalen voor een erotische tijd, de rest gaat ons niets aan, ze vragen mij toch ook niet wat ik verdien of voor kosten heb etc?
Hoeveel belasting betaal jij op een zondag? Of tijdens de uren dat je niet werkt?De vraag was hoeveel belasting je betaald op een dag zonder klanten??......
Dat zijn ook gewoon onze zaken niet wie hoeveel belastingen betaald. Dat is privé.Hoeveel belasting betaal jij op een zondag? Of tijdens de uren dat je niet werkt?
Beetje rare vraag vind ik.
Ook gewoon terug een onzin topic dat enkel maar wil provoceren
Hoeveel belasting betaal jij op een zondag?
Ik reageer toch op de vraagsteller? Vond het ook een vrij domme vraagJij hebt het warm water uitgevonden zeker.
Dit is een PAY SEX forum.
Gaat dus over SEX en over PAY.
Beiden interessant.