Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenzijn er maar heel weinig die dat doenIk heb een vraag betalen all dvp belasting en hoe doe buitenlandse dames dan dat das toch in het Nederlands taal om belasting te aangeven
Dan is dat onheerijk dat sommige dames wel belasting betalenzijn er maar heel weinig die dat doen
Dan is dat onheerijk dat sommige dames wel belasting betalen
Ja sommige betalen geen belasting iemand dat dat Nederlands taal niet kan moeilijk belasting aan gevenAls sexwerker ben je verplicht om een KVK nummer te hebben . Dit geldt in ieder geval NL en België.. er zullen er een aantal zijn die dit niet hebben, maar ik denk dat 80% van de dvp dit wel hebben .. dus ja we betalen gewoon belasting ..
Het ligt er aan … als de dvp achter het raam staat zijn ze verplicht een KVK nr te hebben anders kunnen ze geen kamer hurenJa sommige betalen geen belasting iemand dat dat Nederlands taal niet kan moeilijk belasting aan geven
...ik denk dat 80% wel een erg hoge schatting is...Als sexwerker ben je verplicht om een KVK nummer te hebben . Dit geldt in ieder geval NL en België.. er zullen er een aantal zijn die dit niet hebben, maar ik denk dat 80% van de dvp dit wel hebben .. dus ja we betalen gewoon belasting ..
Ja dat is its anders ik bedoel zelfstandig die prive ontvangst doen thuis bijvoorbeeldHet ligt er aan … als de dvp achter het raam staat zijn ze verplicht een KVK nr te hebben anders kunnen ze geen kamer huren
Nee enkel prive huis moet kvk nummer of btw nummer hebben en dame niet denk ik omdat ze dat voor dames regelen...ik denk dat 80% wel een erg hoge schatting is...
Het je het nou specifiek over zelfstandige sekswerkers? Moet je ook een KvK nummer hebben als je in een privéhuis werkt of voor een bureau of achter de ramen staat?
Ja dit is verplicht om mensenhandel/ pooiers tegen te gaan...ik denk dat 80% wel een erg hoge schatting is...
Het je het nou specifiek over zelfstandige sekswerkers? Moet je ook een KvK nummer hebben als je in een privéhuis werkt of voor een bureau of achter de ramen staat?
Dat zal wel maar ik vind het maar apart dat al die meisjes die een keer een week in een privéhuis werken allemaal een eigen KvK inschrijving hebben.Ja dit is verplicht om mensenhandel/ pooiers tegen te gaan
Ik weet het, ik heb in de planning om in Amsterdam achter de ramen te gaan staan, een Belgisch kvk nummer heb ik maar keuren ze niet goed , dus ik moet NL KVK nummer aanvragen.Dat zal wel maar ik vind het maar apart dat al die meisjes die een keer een week in een privéhuis werken allemaal een eigen KvK inschrijving hebben.
Oef! EINDELIJK een topic over het onderwerp "betalen DVP's belasting"!Ik heb een vraag betalen all dvp belasting en hoe doe buitenlandse dames dan dat das toch in het Nederlands taal om belasting te aangeven
Natuurlijk mogen we daar wel kritisch over zijn, richting andere branches ben ikzelf in elk geval wel kritisch.maar het is ook oneerlijk om daar verwijten over te maken. Dat doet het grootste deel van de ondernemers uit andere branches waarschijnlijk ook niet....
in het skw (Antwerpen geen enkel met een KVK nummer )Ja dit is verplicht om mensenhandel/ pooiers tegen te gaan
Ojawel... in villa tinto is het zelfs verplicht..in het skw (Antwerpen geen enkel met een KVK nummer )
Natuurlijk mogen we daar wel kritisch over zijn, richting andere branches ben ikzelf in elk geval wel kritisch.
De verdiensten van van kinky, sexjobs enz.. betaal ik gewoon belasting over hoor..Als je via kinky of andere online platformen adverteert betaal je geen belasting. Eigenlijk best oneerlijk want die dames kunnen zwart zoveel verdienen als ze willen. En dan zeggen ze in Nederland dat gelijkheid belangrijk is… je zou bijna zeggen dat je als dame dom bent om niet online te adverteren. Je hebt letterlijk 100% vrij spel.
Dan ben jij een van de uitzonderingen en respecteer ik je dan ook daarvoorDe verdiensten van van kinky, sexjobs enz.. betaal ik gewoon belasting over hoor..
Waarom denken mannen dat sexwerkers alleen maar zwart werken?
Als sexwerker ben je (officieel) verplicht om een kvk nummer te hebben en alles op te geven aan de belasting.
Virtueel en social media word allemaal overgeschreven per bank , hier betaal ik dus gewoon inkomstenbelasting over...
Grijs noem je dat en dit komt overal voor.De mate van zwartwerken zit dan ook eerder in de hoeveelheid dat aangegeven wordt.
De verdiensten van van kinky, sexjobs enz.. betaal ik gewoon belasting over hoor..
Waarom denken mannen dat sexwerkers alleen maar zwart werken?
Als sexwerker ben je (officieel) verplicht om een kvk nummer te hebben en alles op te geven aan de belasting.
Virtueel en social media word allemaal overgeschreven per bank , hier betaal ik dus gewoon inkomstenbelasting over...
Door het op te geven bij je inkomsten, denk jij serieus dat ik een boete van 1000 den euros wil hebben omdat ik cash verdiensten niet opgegeven zou hebben en dat bij een onverwachte belasting controle boven water zou komen...Maar hoe kun je nou belasting betalen als je contant uitbetaald krijgt?
Gevalletje klok en klepel?Iedere dame die zich ingeschreven heeft bij de KVK is belasting plichtig en dient belasting af te dragen zodra de omzet hoger is dan EUR 20.000,00. Is de omzet lager dan dit bedrag dan kan je gebruik maken van de kleineondernemersregeling (KOR).
Door het op te geven bij je inkomsten, denk jij serieus dat ik een boete van 1000 den euros wil hebben omdat ik cash verdiensten niet opgegeven zou hebben?
IK zeg niet alle dames, maar wel veel...Dus jij wilt mij zeggen dat al die dames vanuit het buitenland hier komen, online gaan adverteren en daarover belasting gaan betalen?.