aldus kan je deze makkelijk negeren en heb je er geen last meer van, en ga ik ervan uit als veel leden deze bepaalde persoon/personen blokkeren/negeren ze het wel duidelijk is dat er wat gaande is. jmo
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZou hij een foto van mij hebben ?vuilspuierij over andere wandelaars die hem niet zinnen bij de dvp staan ook op zijn menu.....soms schroomt hij niet om dames ook fotos te laten zien van wandelaars die volgens hem niet deugen en ze niet moeten binnenlaten....
wat een dom gelul zeg .vuilspuierij over andere wandelaars die hem niet zinnen bij de dvp staan ook op zijn menu.....soms schroomt hij niet om dames ook fotos te laten zien van wandelaars die volgens hem niet deugen en ze niet moeten binnenlaten....
Een publiek geheim: U en Johnny Walk (LEES: FKK) wandelen vaker samen door de straatjes en dan is ook je vriendschap met hem zichtbaar.wat een dom gelul zeg .
Haha, misschien doen ze trio-tjes daar?Verder valt het gewoon op, dat U en Frankkinky heel vaak op dezelfde tijdstippen in Antwerpen zijn!
Een publiek geheim: U en Johnny Walk (LEES: FKK) wandelen vaker samen door de straatjes en dan is ook je vriendschap met hem zichtbaar.
Mag ik dan twijfelen aan Uw neutraliteit in dit topic?
je ken mij niet eens dus wat lul je nou .Een publiek geheim: U en Johnny Walk (LEES: FKK) wandelen vaker samen door de straatjes en dan is ook je vriendschap met hem zichtbaar.
Mag ik dan twijfelen aan Uw neutraliteit in dit topic?
Dit soort berichten worden niet meer toegelaten.wat ik opving van dvp en wandelaars: het klopt johnny walk [...knip...] aldus wat ik heb opgevangen....
wat apart want het is de waarheidDit soort berichten worden niet meer toegelaten.
BigBenny (moderator)
ojee, nu worden we nieuwsgierig.wat apart want het is de waarheid
Bij ons is Johnny Walk (Frank Kinky)al vele jaren niet meer welkom en niet voor niets !!!
ojee, nu worden we nieuwsgierig.
ik zal dit even met onderbouwing in een pm aan de Admin melden.wat apart want het is de waarheid
Bij ons is Johnny Walk (Frank Kinky)al vele jaren niet meer welkom en niet voor niets !!!
Schreef ook al iets vandaag in Den Haag alg. dat er een aantal dames uit het Antwerpse SKW binnenkort hun werkzaamheden gaan aanbieden in Den Haag.Heel doorzichtig, is op Citygirl nu sinds een paar dagen een nieuw account verschenen: Johnny Walk, en het is meteen een veelschrijver over de bekende onderwerpen. Poging een rookgordijn te leggen?
Oh dan kunnen we onze Haagse wandelbroeders adviserenSchreef ook al iets vandaag in Den Haag alg. dat er een aantal dames uit het Antwerpse SKW binnenkort hun werkzaamheden gaan aanbieden in Den Haag.
Ja dat is wel interessant, want onze Admin zei zelf dat Johnny Walk hier een tijd geleden via PM reclame maakte voor Citygirl. Waarom heeft ie dan nu pas zelf een account daar gemaakt?Heel doorzichtig, is op Citygirl nu sinds een paar dagen een nieuw account verschenen: Johnny Walk, en het is meteen een veelschrijver over de bekende onderwerpen. Poging een rookgordijn te leggen?
Heel doorzichtig, is op Citygirl nu sinds een paar dagen een nieuw account verschenen: Johnny Walk, en het is meteen een veelschrijver over de bekende onderwerpen. Poging een rookgordijn te leggen?
Hij heeft daar al minstens tien accounts als het er niet meer zijn, er kan er altijd nog eentje bij
Een aantal: Johnny schrijft 1 of 2, later zwakt hij de 2e af, omdat hij niet weet, wie dat is.Schreef ook al iets vandaag in Den Haag alg. dat er een aantal dames uit het Antwerpse SKW binnenkort hun werkzaamheden gaan aanbieden in Den Haag.