• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Bestolen (cash), België, Belgradostraat 4 (2de of 3de raam)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
12
06/07/24
5
Ik laat weten dat enkele dagen geleden (tijdens de nachtshift) een diefstal gebeurd is op Belgradostraat 4 (2/3) tijdens mijn bezoek van een dame.
300 euro cash is uit mijn portemonnee gestolen, op een uiteraard onbewaakt moment van mij.
Dame was zo goed als onder invloed van drugs (leek me toch sterk). Donker haar, schat haar rond de 33 jaar. Sprak Frans en had een Noord-Afrikaanse afkomst. Het was mijn eerste bezoek bij haar en de kamer was via trappen naar de 1ste verdieping.
Ik laat dit weten omdat ik niet wil dat het haar bij jullie ook lukt.
Verder neem ik geen acties, kijk het in zo. Een les voor mij, maar wat een respectloze actie.
Als er mensen NIET weten wie dit is of gewoon twijfelen en details willen weten, stuur me een persoonlijk berichtje.
Mijn ervaring en tijd dat ik had met haar verliep niet goed en zeer opdringerig.
Belgrado heeft echt afgedaan bij mij.
 
Super jammer man , wanneer je begint te denken wat je met deze som had kunnen doen of hoeveel bezoekjes je hiermee had kunnen afleggen !
Wanneer ik naar de dames ga houd ik enkel 50 of honderd euro op zak en enkel mijn paspoort bij mij , de portefeuille blijft in de auto !
Dit na een diefstal bij een goede vriend van mij , waarschijnlijk heeft er een tweede dame zijn zakken leeggemaakt wanneer hij dicht tegen een hoogtepunt aan was !!
 
Super jammer man , wanneer je begint te denken wat je met deze som had kunnen doen of hoeveel bezoekjes je hiermee had kunnen afleggen !
Wanneer ik naar de dames ga houd ik enkel 50 of honderd euro op zak en enkel mijn paspoort bij mij , de portefeuille blijft in de auto !
Dit na een diefstal bij een goede vriend van mij , waarschijnlijk heeft er een tweede dame zijn zakken leeggemaakt wanneer hij dicht tegen een hoogtepunt aan was !!
Ja, het is nu een les geworden! Ik was gewoon nooit bezig met het feit dat ze zou stelen. Niet dat ik ze vertrouw, maar ik betaalde altijd al goed en genoeg dus de klap was extra. Het zijn minimum 6 bezoekjes dat ik ben mislopen, is idd klote. Ik durf nu niet meer voorbij haar raam lopen, wie weet houdt ze mij nu in de gaten, ik weet het niet.
 
Ongeveer een halfjaar geleden hetzelfde meegemaakt in de vanderdoncktdoorgang ( laatste raam op de rechterkant met een roemeense dame tijdens de nachtshift). Hopla ineens 200 euro minder in men portefeuille. De dame in kwestie zit er nog ondanks een aangifte bij de politie. Uiteraard woord tegen woord. Maarjah. Vroeger had je er nog enkele toppertjes tussenzitten maar de laatste tijd zit er niet veel soeps meer. Of toch alleszins niet tegengekomen.
 
Ik laat weten dat enkele dagen geleden (tijdens de nachtshift) een diefstal gebeurd is op Belgradostraat 4 (2/3) tijdens mijn bezoek van een dame.
300 euro cash is uit mijn portemonnee gestolen, op een uiteraard onbewaakt moment van mij.
Dame was zo goed als onder invloed van drugs (leek me toch sterk). Donker haar, schat haar rond de 33 jaar. Sprak Frans en had een Noord-Afrikaanse afkomst. Het was mijn eerste bezoek bij haar en de kamer was via trappen naar de 1ste verdieping.
Ik laat dit weten omdat ik niet wil dat het haar bij jullie ook lukt.
Verder neem ik geen acties, kijk het in zo. Een les voor mij, maar wat een respectloze actie.
Als er mensen NIET weten wie dit is of gewoon twijfelen en details willen weten, stuur me een persoonlijk berichtje.
Mijn ervaring en tijd dat ik had met haar verliep niet goed en zeer opdringerig.
Belgrado heeft echt afgedaan bij mij.
Eerst en vooral bijzonder jammer wat er gebeurde!
Echt waar maar nu schrijf je iets waarvan je geen naam van de dame hebt en ondanks er voor mij in de Belgrado ook niet veel soeps zit, zijn er nog altijd wel dames aanwezig die het wel juist met je voor hebben, die niet stelen en die wel eerlijk zijn!
In de nacht kun je sneller fratsen met dames hebben die je minder in de dag zult hebben, maar om nu te oordelen dat ze allen in de Belgradostraat zo zijn is ook niet eerlijk en niet juist!
Soms moet je toch een beetje relativeren en niet om je heen beginnen schoppen.
Gebruik ook geen drugs toestanden op deze website zelfs al heb je er wel weet van, dit staat ook op de forumregels.
Mijn eerste 4 raamdames waren er 3 van die ook een ferme teleurstelling waren en ik verloor ook het vertrouwen in een raamdame!
Daarna leer je toch uit uw ervaringen en ik ga zeker niet beweren dat ik dit nooit kan tegenkomen wat jij ervaren hebt , maar al doende leer je en het is niet alle dagen kermis.
Wees altijd ergens voorzichtig en doe niet teveel cash mee, laat bankkaarten thuis of in de wagen en je bent al een stap verder.
Zelfs als de dame begint te dreigen om de politie te bellen zonder dat je haar iets aandeed wilt daarom niet zeggen dat ze het zal doen, wees zelf respectvol en eerlijk en een nare ervaring gebeurt weleens bij iedere wandelaar die regelmatig stapt maar dan zal de dame het niet erg lang volhouden in de buurt, zoiets blijft ook niet duren.
 
Triest man! Dat soort 'dames' verzieken het voor de rest.
Zo zie je maar weer.. nooit iets onbeheerd achter laten.

Ik heb nog nooit iets gestolen, bewaar zelfs dingen die wel eens vergeten worden ( zoals zonnebril of horloge ), stuur ook meteen een SMS en het wordt bij het volgende bezoek netjes meegenomen. Maar geen haar ergens op mijn lichaam die denkt aan stelen, ga niet mijn reputatie op het spel zetten! 😳
 
Wanneer ik naar de dames ga houd ik enkel 50 of honderd euro op zak en enkel mijn paspoort bij mij , de portefeuille blijft in de auto !
Zo doe ik het af en toe ook eens.

Maar niet uit schrik bestolen te worden door een dvp maar door iemand (zal eerder in groep zijn uit lafheid) die een wandelaar overvalt in een raambuurt 's nachts. Als ik zie wie er allemaal soms rondloopt. Al zijn het vooral blaffende honden en die bijten niet. Als ik dat ooit tegenkom ben ik enkel m'n paspoort en geld kwijt. Vind het wel spijtig dat het soms op die manier moet want dat betekent dat ik dan niet op m'n gemak ben.

Vroeger vaak (en bijna altijd 's nachts) naar de Aarschotstraat in Brussel geweest maar nu zal ik dat nooit meer riskeren. Zelfs overdag is de sfeer er te grimmig geworden. Spijtig want deze straat had wel zijn charmes.
 
Triest maar ik loop nu al zeker 20 jaar in dit wereldje rond en vraag me af hoe dan gelukkig is het mij nog nooit overkomen.
Maar leg je de kleding met het geld erin dan op een andere verdieping of een andere kamer dan waar de daad plaats vond?
In een privéclub is er soms een aparte badkamer maar de meeste raamzones hebben toch maar kamertjes van een paar vierkante meter...
 
Triest maar ik loop nu al zeker 20 jaar in dit wereldje rond en vraag me af hoe dan gelukkig is het mij nog nooit overkomen.
Maar leg je de kleding met het geld erin dan op een andere verdieping of een andere kamer dan waar de daad plaats vond?
In een privéclub is er soms een aparte badkamer maar de meeste raamzones hebben toch maar kamertjes van een paar vierkante meter...
Er zijn panden die onderling verbonden zijn met elkaar , en in het heetst van de strijd ...
En meestal ben je dan nog weggedraaid van je kleren, je portefeuille, ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan