Beste natte face-sit - priveontvangst - NL

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

adventureseek

Stamgast
259
03/10/21
248
21
Maar weer eens een draadje over mijn favoriete onderwerp: beffen 🙃

Tijdje terug had ik een top 3 met dames die heel graag gebeft werden, en daarbij kletsnat werden. En dan vooral als ze bovenop me zaten, facesitting of 69, dat ze dan zo nat werden dat het geil langs mn kin liep. Heerlijk!
Laatste tijd best wat goede dates gehad maar niet zoals hierboven beschreven. Dus op zoek naar nieuwe nattigheid :)

Wie heeft er tips? om het een beetje on-topic te houden:
- In NL
- Prive-ontvangst, huidige lichting (dus geen favo's die 3 jaar geleden gestopt zijn of zo)
- Mooi strak lichaam. Leeftijd maakt niet uit maar moet wel strak in het vel zitten, ik moet uit kunnen kijken op een strak buikje 😛

Nou, ben benieuwd, laat maar komen!
 
Als ze bekend genoeg waren is gestopt geen bezwaar als referentie.

Eind juli/begin augustus had ik dit strakke buikje voor je in de aanbieding gehad:
IMG_20240926_145746.jpg
Helaas zie ik dat ze nu in Singapore zit, dus dat is nog even afwachten of ze nog eens terug komt. Ze werd eigenlijk ook al kletsnat voor het beffen, dus misschien ook weer niet helemaal wat je zoekt.

Ik zie overigens tussen je reviews dat je ervaring hebt met Martina die vaak in Amsterdam Noord ontvangt. Ik denk dat je in die kringen toch ook wel moet vinden wat je zoekt.
 
Laatst bewerkt:
Nee, waren geen 'bekenden' De echte toppers uit mijn lijstje waren er slechts eenmalig voor een periode, bv Vick uit brazilie.
Dat strakke buikje ziet er goed uit, is er een link / thread? dan volg ik die. Kletsnat voor het beffen is ook al prima natuurlijk!

Martina heb ik inderdaad bezocht, maar dat vond ik persoonlijk niet bijzonder. Wel actief, maar niet (genoeg) nat.
 
Dat strakke buikje ziet er goed uit, is er een link / thread? dan volg ik die. Kletsnat voor het beffen is ook al prima natuurlijk!
Ik heb geen topics over haar geopend, wel heb ik hier volledige foto's geplaatst: https://www.girlsreview.nl/threads/de-mooiste-tattoo-babe.4393/post-905782

Ik wilde op zich nog wel een review schrijven, maar omdat ze aangaf al snel weer door te reizen heb ik het maar achterwege gelaten.

Martina heb ik inderdaad bezocht, maar dat vond ik persoonlijk niet bijzonder. Wel actief, maar niet (genoeg) nat.
Ok, zelf geen ervaring met haar. De dames die continu (terecht of onterecht) aan haar gekoppeld worden lijken me wel te voldoen op het vlak van de sex drive.

Beffen kom ik zelf vaak niet aan toe. Er is op dit moment een Braziliaanse dame waarvan ik denk dat ze zou kunnen voldoen, maar juist op vlak van beffen weet ik het niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan