Algemeen Beste blowjob in het SKW?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iona in VT dagdienst voor mij, heeft een mooie techniek waarbij ze haar hoofd steeds draait, en pijpt ook steeds door zonder enige zonder pauze om je tot een hoogtepunt te brengen
Jasmine in VT dagdienst doet dan daar tegenover heerlijk deeptroath

Karla ss 39/3
Monica vvr 14/2
Nicole vt 38
Ik zou graag deze donderdag me heel sappig willen laten verwennen.
Ik lees dit item nu al een hele tijd en heb al een kleine 20 namen de revue zien passeren hier.
Hoe kan ik hieruit een keuze maken?
Ik ben vooral op zoek naar zacht en diep, Liefst onder de 30 met mooie borsten 👸🏼

Ik lees dit item nu al een hele tijd en heb al een kleine 20 namen de revue zien passeren hier.
Ik ben vooral op zoek naar zacht en diep, Liefst onder de 30 met mooie borsten 👸🏼
Allez Bob, als ge uwe sponsje eens heel sappig en lang wil laten verwennen, door een meid met mooie borsten, dan is Angelica vt, zeker aan te raden.
En als je je sponsje nog wat sappiger wil laten verwennen en eens volledig gek wil worden van genot, dan vraag je Amy (vt)erbij, die twee vriendinnen weten maar al te goed hoe ze samen een man sappig ....kunnen leegmelken.

Schrijf alle namen en ramen op.
Loop er langs.
Alle 20 zullen ze er zeker niet zijn.
Je hebt dag en avond dames.
Sommigen zijn bezet.
Dan blijven er maar 5 over en kies dan degene uiterlijk je voorkeur.
Succes verzekerd.

Die op vt46 staat in den dag (naam vergeten) was ook te doen en ging lang door tot dat ge ze moest doen stoppen . Knappe griet enkel haar Engels was toen minder .

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan