Germanicus
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Overig
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2583574-berta
- Totale kosten (in euro)
- 300
Berta is een mooie oost Europese dame, ondanks fotoshop foto's. Afspraak via de gemaakt en kon vrij snel bij haar terecht.
Prima nette locatie, douchen vooraf en achteraf mogelijk.
Wat betreft de date, Berta ontving mij in een mooie lingerie setje. Na de financiële afhandeling en een douche kon het feest beginen. Lekker langzaam opbouwend zoenen en tz, waarna ze lekker op haar knieën mijn Germaanse penis in haar mondje naam. Na een uitgebreide pijpsessie ( ze mis nog wat variatie in haar techniek) ook nog kort 69 (wilde die lekker poes wel proeven) gedaan, daarna in meerdere standjes seks gehad en lekker twee keer klaargekomen (1x in haar mondje, ze spuugt het wel uit en 1x in cd) in totaal.
Prima nette locatie, douchen vooraf en achteraf mogelijk.
Wat betreft de date, Berta ontving mij in een mooie lingerie setje. Na de financiële afhandeling en een douche kon het feest beginen. Lekker langzaam opbouwend zoenen en tz, waarna ze lekker op haar knieën mijn Germaanse penis in haar mondje naam. Na een uitgebreide pijpsessie ( ze mis nog wat variatie in haar techniek) ook nog kort 69 (wilde die lekker poes wel proeven) gedaan, daarna in meerdere standjes seks gehad en lekker twee keer klaargekomen (1x in haar mondje, ze spuugt het wel uit en 1x in cd) in totaal.