Berichten in "babbelbox" rapporteren

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

H._

Meubelstuk
Supporter
Forumpionier
2.907
30/06/21
4.561
66
Ik zie geen manier om berichten in de "babbelbox" te rapporteren.
Het lijkt erop dat "Hobbele", "Mr. Duisburg", etc. weer bezig is om daar ruzies uit te vechten, nu onder de naam "Beukenoot".
 
Ik zie geen manier om berichten in de "babbelbox" te rapporteren.
Het lijkt erop dat "Hobbele", "Mr. Duisburg", etc. weer bezig is om daar ruzies uit te vechten, nu onder de naam "Beukenoot".
Ik heb beukenoot al een paar keer gezien in de babbelbox maar niet echt alarmerend , gewoon standaard slap gelul wat je daar mag verwachten

Denk je dat het onze vriend weer is ?
 
Ja, dat ene bericht van Beukenoot dat er nu staat, beginnend met Nogmaals, in het Duisburg topic op Girlsreview zit ene Obida leugens te vertellen over Sarah Eros26 Duisburg vind ik echt die Hobbele-toon hebben.
 
Ik geloof dat er vanmorgen voordat ik naar mijn werk ging een iets ander bericht met dezelfde strekking stond , dat zal dan verwijderd zijn
Ik geloof niet dat je dat bij de babbelbox zelf kan doen? dus dan zal er een moderator dat gedaan hebben en vandaar dan "nogmaals" zeker ?

De laatste keer dat hij er vanaf geschopt was , was Duisburg toch helemaal kut en was Amsterdam het toch helemaal bij hem ?
 
Maar goed, Beukenoot/Hobbele of wie het ook mag zijn is maar een voorbeeld. Eerder zijn er ook wel spammers geweest in de babbelbox en die had ik ook graag willen rapporteren, maar dat lijkt dus niet te kunnen. Je zou dan nog kunnen proberen om de gebruiker te rapporteren, maar als diegene zijn profiel afgesloten heeft kan dat ook niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan