Bericht verwijderen uit prive conversatie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tom024

Vaste klant
Forumpionier
214
30/06/21
187
17
Ik heb iets privé geschreven in een privé bericht en ik wil dit niet langer dan nodig laten staan. Je weet nooit of deze site gehackt wordt. En anderen dit kunnen lezen.

Mijn vraag is hoe kan ik dit bericht achteraf aanpassen of eventueel verwijderen. Bij mij en bij degene voor wie het bedoeld was.

Ik heb iets privé geschreven in een privé bericht en ik wil dit niet langer dan nodig laten staan. Je weet nooit of deze site gehackt wordt. En anderen dit kunnen lezen.

Mijn vraag is hoe kan ik dit bericht achteraf aanpassen of eventueel verwijderen. Bij mij en bij degene voor wie het bedoeld was.

Misschien niks sturen in de toekomst??

Dat vroeg Marc Overmars laatst ook aan me.

Misschien niks sturen in de toekomst??
Als je niet weet waar het over gaat kun je beter gewoon niets zeggen. Maar laat ik het uitleggen: als je elkaar wilt ontmoeten moet je of e mail of je 06 geven. Dat is op zich prima. Maar daarna mag het verwijderd worden. De dame in kwestie heeft geen advertentie maar ken ik van een andere gelegenheid.

Als je niet weet waar het over gaat kun je beter gewoon niets zeggen. Maar laat ik het uitleggen: als je elkaar wilt ontmoeten moet je of e mail of je 06 geven. Dat is op zich prima. Maar daarna mag het verwijderd worden. De dame in kwestie heeft geen advertentie maar ken ik van een andere gelegenheid.

En dan blijkt het aller handigste om deze vraag openbaar te stellen.......

Persoonlijk denk ik dat de "leiding" hier al erg druk is met het verwijderen van div info.

Hoop dat ze prio kunnen geven aan jou vraag .

😁

Oh , fijne feestdagen gewenst 🌲🥳

Tom, je kan wel de conversatie in zijn geheel verwijderen, of bedoel je dat niet?
Of het dan niet meer zichtbaar is voor je je gesprekspartner of de moderators en de admin, zou ik niet weten.
Waarschijnlijk blijven er toch wel sporen achter, als je het hebt verwijderd.

Er staat een hokje voor de conversatie, als je die aan vinkt zie beneden verschillende opties wat je met het prive bericht wilt doen, een daarvan is de conversatie verwijderen. Maar waarschijnlijk is dat alleen in jou map verwijderd en niet in die van haar.

Laatst bewerkt:
Zoals al eerder is gecommuniceerd, je kunt een privébericht waar iets niet in orde is rapporteren, dan kan de admin/moderator zich in de conversatie uitnodigen en dus het betreffende bericht bekijken.

Moderators kunnen op basis daarvan waarschuwingen verstrekken als iemand zich in een privebericht misdraagt.

als ik mezelf in de conversatie uitnodig dan kan ik in gevallen als deze ook een bericht bewerken en dus zoals gevraagd in deze het nummer eruit knippen.

Fijne Kerstdagen!

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
45.124
Leden
36.508
Nieuwste lid
A13xand3r 1h3 gr3at
Terug
Bovenaan Onderaan