Voormalig lid 33288
Vaste klant
Ik ben in mijn nog redelijk korte wandelcarrière al bij aardig wat dames over de vloer geweest, maar zelden ben ik zo verrast geweest als deze week. Ben weer eens naar mijn inmiddels favoriete Thaise massagesalon geweest in Den Haag, waar ik heel goede ervaringen heb met iig 2 van de dames daar. Erg leuke dames waarmee ik een heel prettige gfe ervaar naast een prima massage. Deze keer waren beide dames bezet of niet aanwezig, maar er was nog wel een dame beschikbaar die net 1,5 turf hoog was (ik 1,80m), sprak me qua uiterlijk ook niet bepaald aan, ze was ook nog vrij nieuw daar. Na ff nadenken toch maar besloten om te blijven, was er nu toch al. Zo heel duur zijn ze daar niet (uurtje €70,-), dus als het tegen zou vallen, dan was het nog geen weggooid geld. Echt...heb me nog nooit zo vergist in iemand. Heb een prima massage gehad, zonder echt iets intiems. Ondertussen ging ze wel heerlijk met haar lichaam over me heen met haar grote borsten (amper tepels, wat ik dan wel jammer vind. Mag van mij wel een mooie knop op staan ). Tegen het eind van de massage begint ze zich te focussen op mijn intieme zone en dat deed ze zo geweldig goed, dat mijn kleine vriend direct wakker was. Mocht omdraaien en toen ging ze nog mijn benen wat masseren en zonder overleg ging ze naast me liggen. Ik keek haar aan zonder overleg en begon haar te zoenen. Dat beviel me weer iets minder. Ipv tongzoenen stak ze haar tong vol uit waar ik weinig mee kon verder (toen ze wat meer was opgewarmd liep dat heel wat beter). Daarna haar begonnen te beffen wat ze enorm kon waarderen. Ze leek ook klaar te komen, waarna ik haar in 5 standjes heb kunnen nemen en daarna gaf ze me nog een letterlijk spetterend handmatig hoogtepunt....wauw. Lag op mijn rug, maar de spetters voelde ik op mijn voorhoofd landen. Zelden....eigenlijk nooit bij een dvp zo ver geschoten, ze schrok er zelf ff van, maar vond het wel leuk . Ik vroeg na afloop wat de extra kosten waren voor intiem. Na ff nadenken gaf ze aan €50,-. Ik zei al serieus? Wilde ze me nog minder rekenen. Ik gaf haar wat meer, omdat ik wist dat de andere dames dat ook vroegen, ze was er erg blij mee. Kan zo gauw ff haar naam niet meer herinneren (ik en namen onthouden ), dus kan haar helaas ook niet de credits geven, maar ben wel benieuwd of jullie ook van dit soort verhalen/ervaringen hebben en eventueel met wie. Dus positief verrast over een dvp waarvan je het zo op het eerste zicht niet had verwacht.