Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEen keer ging ik met de trein naar een andere stad voor bezoek aan een privéhuis. Ik zat tegenover een jongedame, die moet blijkbaar in dezelfde stad zijn. Want we stapten op hetzelfde station uit. Na even wat gedronken te hebben in een café, toog ik naar het huis. Bij de voorstelronde herkende ik het meisje en koos voor haar. Toen ik zei, dat ik haar herkende van de trein, schrok ze zich een ongeluk. Nadat we ons ding hadden gedaan, hebben we er nog wel om gelachen.
Toen maar een trio gedaan?Ja mijn tweelingbroer! En die ging voor dezelfde dame! Maar daar hadden ze er maar een van.
Wow- een medestudent uit het middelbaar die een crush op me had
Niet te snel oordelen, iedere situatie kan anders zijn.Als het iemand is die ik ken en die is getrouwd of heeft een vaste relatie dag zou ik wel aan zijn oren trekken.
Dat is absoluut waar. Ik bedoelde het dan ook meer als grapje.Niet te snel oordelen, iedere situatie kan anders zijn.
Bedoel je de broers van je vrouw of de echtgenoten van je zussen?Dat is absoluut waar. Ik bedoelde het dan ook meer als grapje.
Maar moest ik 1 van mijn schoonbroers tegenkomen dan zou er wel een hartig woordje gesproken worden denk ik
Wow wat een ding om mee te maken. Ik heb ook zo'n moment gehad. Alleen volledig in de "gewone" wereld. Kwam ik ook ineens een bully van vroeger tegen (gelukkig maar 1 jaar last van gehad). Hij was toch een stuk slechter terecht gekomen dan ik.Omg 1 van mijn 1e klanten was een oud klasgenoot van de Havo Ik had het in 1e instantie niet door, maar net op het hoogtepunt trok hij zo een gezicht dat ik ineens dat jongetje van toen zag!
Hartelijk om gelachen daarna. Aangezien hij een bully was en ik een nerd. Had ik toch even mijn sweet revenge. Wie had ooit gedacht dat hij mij zou betalen voor seks
Ik ben single, dus de echtgenoten van mijn zussenBedoel je de broers van je vrouw of de echtgenoten van je zussen?
Ik ben 10j geleden ook beginnen wandelen (zonder relatie).Ik ben single, dus de echtgenoten van mijn zussen
Begrijp ik hoor. Persoonlijk zou ik het wel zeggen moest ik die behoefte hebben. Ik geloof ook dat monogamie niet de beste manier is om een relatie te hebben maar ik vind ook dat je daar eerlijk moet over zijn en niets achter de rug doen van je partner.Ik ben 10j geleden ook beginnen wandelen (zonder relatie).
Nu wel een relatie maar volledig stoppen is toch moeilijk hoor
Dit is waarom ik nooit privé huis bij mij in de buurt zal bezoeken. Er is een privé huis paar straten verder. Als ik iets zou bezoeken moet het aan de andere kant van Amsterdam zin waar niemand mij kent.
Ik vind discreetheid belangrijk als een man. Misschien denken vrouwen er minder over want ze hebben ook soms onlyfans. Ik voel me minder gemakkelijk als bekenden mij zouden zien.Tja dat denken de dames dus ook bij het uitzoeken van een werkplek, en dan kom je elkaar alsnog tegen in Den Haag.