Wandelaar1982
Wandelaar
Daarom. Dus daar maak ik me niet meer druk om. Bekenden die je naar binnen zien gaan zijn vervelenderDie zitten daarvoor hetzelfde, net zoals in raambuurten
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDaarom. Dus daar maak ik me niet meer druk om. Bekenden die je naar binnen zien gaan zijn vervelenderDie zitten daarvoor hetzelfde, net zoals in raambuurten
de laatste keer dat ik er was zat er ook een wat ouder stel aan de bar..Bij DG in Bergen op Zoom vond ik het eerst wel een beetje eng, daar kom je binnen in een soort huiskamer met bar. Daar zitten ook andere bezoekers. Maar hoe bang moet je zijn, de meeste andere mannen praten er vast niet over.
Dat zij meteen het gordijn dichtgooit is toch wel een vrij duidelijk signaal dat ze er geen "trek" in had?Ik ben een keer een meisje tegengekomen die achter de ramen stond. Ze was echt het sletje van de middelbare school. Ze heeft later van haar hobby haar werk gemaakt.
Ik liep langs en zag een bekend gezicht. Snel omgedraaid en stond toen oog in oog met haar meteen ging het gordijn dicht. Allebei geschrokken en vol ongeloof denk ik. Ik heb haar daarna vaker zien staan.
Ze werkt nu al jaren niet meer achter de ramen en soms denk ik toch was ik maar naar binnen gegaan.
Hoeft toch niet, kan ook eerste reactie (geschrokken) zijn.Dat zij meteen het gordijn dichtgooit is toch wel een vrij duidelijk signaal dat ze er geen "trek" in had?
Ps dit topic gaat over iets anders2x geweest, beetje uit mijn richting, maar fijne gemoedelijke tent met mooie kamers.