Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenen krijgt ze er een pak rammel bij en worden haar centen afgepakt. Bij zo'n dame mag je een melding doen bij de politie of bij meld misdaad anoniem.Tsja... voor dezelfde moeite komt daar een ander individu... en wordt ze in haar eigen huis verkracht!
Vaak zijn privehuizen prima telefonisch bereikbaar, waarom heb je niet gewoon gebeld?Dit jaar ben ik 1x nog niet eens ergens tot aan de voordeur gekomen. Een privehuis vermeld op de site hun mailadres en heeft zelfs een webformulier. Via beide (omdat een reactie uitbleef) kanalen een vraagje gesteld over de line-up een paar dagen later omdat ik in die stad moest zijn. 2x geen reactie (spambox gecontroleerd) . Tsja in een tent die potentiële klanten niet serieus neemt ga ik mijn geld niet achterlaten. Ik spendeer het dan elders of niet. Dat is mijn principe dat ik dan mijn gepland bezoekje aan dat huis schrap. Ik heb er best begrip voor dat privehuizen geen afspraak maken via de email (maar het gebeurt gelukkig wel) maar die mededeling kun je mailen (en dat gebeurt ook) met het verzoek erbij om te bellen.
Je kunt een melding doen bij Veilig Thuis. Dat lijkt me zeker terecht in dit geval.Ik wel. Ik had een dame gevonden in Nijmegen, lang geleden. Afgesproken en naartoe gegaan. Kom ik binnen in de huiskamer, zit er een kind van 6 á 8 jaar oud gefixeerd tegen een computerscherm aan.
Ik vroeg, wat is hiervan de bedoeling? Nou het was de bedoeling dat ik met moeders mee naar boven ging en de dochter zou zich wel even alleen vermaken.. ik heb vriendelijk bedankt en ben toch licht gechoqueerd vertrokken.
Het beeld van dat kind, die op nog geen centimeter van het beeldscherm, geforceerd zat te gamen vergeet ik nooit meer. Spijt dat ik die vrouw niet heb aangesproken heb ik ook, zeker!
Voor zover die nog bestaat; eerst zou je dan tot de ontdekking moeten komen dat die er is en dan nog eens de discussie moeten voeren over de onrechtmatigheid van het vermelden van jouw naam.Soms kan er toch een natrapje zijn als je principieel wegloopt en dat de DVP in kwestie jouw uit wraak op een fakerslist zet.
Mailen kan ik 24/7 ongestoord doen. Met bellen moet ik rekening houden met eventuele luistervinken. (bijv. ook geen rijbewijs en reis met het OV) Dan is voor mij de keuze snel gemaakt qua contactmiddel. Zeker als je als privéhuis op je website een mailadres en een webformulier aanbiedt. Dan verwacht ik dat er toch op gereageerd wordt. Anders moet je het niet aanbieden als je niet wilt reageren op mail.Vaak zijn privehuizen prima telefonisch bereikbaar, waarom heb je niet gewoon gebeld?