Ben ik te kieskeurig?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als ik plaatjes kijk wordt voor mij de keuze vooral beperkt door nep en inkt. Nep tieten, nep lippen, en vooral veel tatoeage inkt.

Mijn belangrijkste beperking in keuze zit hem tegenwoordig echter in iets anders: het lukt me gewoon niet met een dame die ik niet aardig vind. Ik moet een dame echt gewoon een prettig mens vinden om er plezier mee te kunnen beleven. Daarom houd ik het tegenwoordig bij weinig verandering en blijf ik een dame waar ik het goed mee kan vinden trouw bezoeken. Ik ga gewoon niet meer op zoek naar onbekende dames zolang ik nog twee of drie prettige vaste DvP' heb. Minder opwinding maar meer plezier en minder teleurstellingen.
Dan zal je indd geen Anderen leuke dames vinden ik kijk daar door heen tatoeages of dat ik niet gelijk op een dame val ,ik ga naar de dames voor sex en knuffelen maar ik ga ze niet eerst bekijken want dan beleef je nooit iets , want de meeste dames hebben wel iets wat niet bevalt .net als bij mij zelf ,ga om te genieten want liefde zal je niet krijgen wel een leuke date en hou het daarbij ,als ze leuk tegen jou doen is toch goed dan verder niet te moeilijk doen

Dan zal je indd geen Anderen leuke dames vinden ik kijk daar door heen tatoeages of dat ik niet gelijk op een dame val ,ik ga naar de dames voor sex en knuffelen maar ik ga ze niet eerst bekijken want dan beleef je nooit iets , want de meeste dames hebben wel iets wat niet bevalt .net als bij mij zelf ,ga om te genieten want liefde zal je niet krijgen wel een leuke date en hou het daarbij ,als ze leuk tegen jou doen is toch goed dan verder niet te moeilijk doen
Daarom wellicht... dat de ene 3 recensies heeft... en de ander 73!
Als je op alle slakken zout wil leggen... Leven en laten leven! En focus op de mooie dingen!

Het heeft niks te maken met zout op slakken, en ook niet met zoeken naar het perfecte plaatje. De paar dames bij wie ik nog kom zijn niet perfect en al helemaal geen klassieke schoonheden. Eentje heeft zelfs een paar tattoos 😝
Wel heb ik met hen een soort vertrouwensband, geen verliefdheid of zo, maar wel gewoon wederzijdse interesse in de persoon en je bij elkaar op je gemak voelen. Daar had ik het over. De verzuchting op alle slakken zout leggen raakt dus kant noch wal.

Terug
Bovenaan Onderaan