Ben ik een psychopaat?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik geef meteen toe dat ik niet ALLES gelezen heb. Maar ik verbaas me over veel van de reacties.
Laten we vooral niet vergeten dat er ook gewoon overgevoelige k wijven zijn....
Ok...

Ik ga even zeggen dat ik volgens mij begrijp wat je PROBEERT te zeggen.

Maar vooropgesteld, je kan van mijlenver zien aankomen dat door het te omschrijven als "k wijven" je onnodig provoceert en je punt compleet voorbij schiet. Natuurlijk krijg je daar commentaar op, wat had je dan gedacht?

Wat je zegt is dat het gewoon voorkomt dat een dame getriggerd wordt terwijl de klant objectief niks fouts doet. Kan zijn dat ze overgevoelig is voor bepaalde triggers, of bepaalde signalen verkeerd opvangt, met het verkeerde been uit bed is gestapt, zeg het maar.

Kortom, het is MOGELIJK dat toen het een half jaar geleden mis ging tussen Kurdy en mevrouw, Kurdy niets fout deed en de dame zwaarder reageerde dan je zou mogen verwachten. Ja, dat kan.

Maar dan nog heeft de dame duidelijk laten weten dat Kurdy niet meer welkom is. Dan is zo'n boek gewoon gesloten.

Ok...

Maar vooropgesteld, je kan van mijlenver zien aankomen dat door het te omschrijven als "k wijven" je onnodig provoceert en je punt compleet voorbij schiet. Natuurlijk krijg je daar commentaar op, wat had je dan gedacht?

Wat je zegt is dat het gewoon voorkomt dat een dame getriggerd wordt terwijl de klant objectief niks fouts doet. Kan zijn dat ze overgevoelig is voor bepaalde triggers, of bepaalde signalen verkeerd opvangt, met het verkeerde been uit bed is gestapt, zeg het maar.

Kortom, het is MOGELIJK dat toen het een half jaar geleden mis ging tussen Kurdy en mevrouw, Kurdy niets fout deed en de dame zwaarder reageerde dan je zou mogen verwachten. Ja, dat kan.

Maar dan nog heeft de dame duidelijk laten weten dat Kurdy niet meer welkom is. Dan is zo'n boek gewoon gesloten.
Nou ja, gesloten....9 pagina's goede raad en adviezen van de betere psychoanalisten en sociaal werkers en een Kurdy die de blaren op z'n vingers heeft getikt.......en er nog steeds mee in zijn maag lijkt te zitten....

Ok...

Het is al niet handig om in zo'n brisant onderwerp NIET alles te lezen en dan wel een gestrekt been theorie te opperen - je kunt raden dat er misschien al wat meer gezegd is dan alleen de opening.

Het WAS in theorie mogelijk , maar wat latere berichten in de thread (van Kurdy) maken wel duidelijk dat de dame alle reden had om hem niet meer te willen zien.
De openingspost was wel een beetje low-key voor hoe hard hij gegaan is in z'n verliefde staat.
Logisch dat een dame (of gewoon, iedere vrouw) die niet net zo intens verliefd is dan hard aan de rem trekt en iemand niet meer wil zien.

En - recent - erg boos (en , denk ik, bang) te worden als hij dat na een half jaar dan toch weer probeert.

Dit was geen gevalletje "DVP is jaloers dat klant een keer naar de buurvrouw ging en ging raar door het lint daarover".

Ik ken genoeg dvp's waar ik het onwijs leuk mee heb maar zodra ik weer buiten sta is het pleziertje over, nog eventjes nagenieten en tot een volgende keer maar weer. Niets meer en niets minder.

Een leuke klik met een dvp moet je behouden door haar privacy te respecteren, jezelf niet bij haar gaan opdringen of verwachtingen van haar hebben. Het sprookje met je favoriete dvp kan zo weer voorbij zijn als je je niet netjes aan de spelregels houdt.

Ik ken genoeg dvp's waar ik het onwijs leuk mee heb maar zodra ik weer buiten sta is het pleziertje over, nog eventjes nagenieten en tot een volgende keer maar weer. Niets meer en niets minder.

Een leuke klik met een dvp moet je behouden door haar privacy te respecteren, jezelf niet bij haar gaan opdringen of verwachtingen van haar hebben. Het sprookje met je favoriete dvp kan zo weer voorbij zijn als je je niet netjes aan de spelregels houdt.
Zo is dat dus! Al duurt dat nagenieten bij mij wel wat langer dan 'eventjes'.

En, ja... discretie en privacy bewaren zijn dus twee hoekstenen van succesvolle 'betaal-sex-pret'

Zou nog 1 keer een afspraak maken onder een andere naam en een mooi pak met bv hartjes erop aandoen. Dan neem je een bos rozen mee en zegt een liefdesgedicht op wat je van internet hebt gehaald💘 Dan komt het wel goed😃 nee heb je ja kun je krijgen👍✨

Zit je 'm nou subtiel te pesten , of gewoon wat stoken ?

Het hele verhaal lezend is het in zijn situatie hier "nee heb je, en een aangifte kun je krijgen".

Laatst bewerkt:
"Subtiel" is niet het woord waar ik aan dacht

Ok, ok.

OTOH - voor iemand die de hele thread nodig had om gerustgesteld te worden dat ie GEEN psychopaat is, om door te krijgen die ie WEL erg verkeerd bezig was in het contact met die dame, en waarvan ook wel gedacht kan worden dat hij wat tekenen heeft van een (andere) stoornis die onhandig gedrag in sociale omgang kan geven ....

dacht ik, laat ik toch maar even expliciet maken dat de suggestie uit dat bericht maar beter niet gevolgd kan worden.

Terug
Bovenaan Onderaan