WHEM Belle scissor. Herentals

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intrigeert me ook al lang, zeker haar scheer-capaciteiten... Iemand liet me eens weten dat het scheerwerk goed en grondig was, niet goedkoop, maar de handjobwas snel snel snel en niet sensueels aan... sinds een tijdje zie ik dat ze nu ook intiem aanbied ...
ben ook benieuwd.
Dit hoort wel eerder bij prive-ontvangst mijn gedacht...
 
Intrigeert me ook al lang, zeker haar scheer-capaciteiten... Iemand liet me eens weten dat het scheerwerk goed en grondig was, niet goedkoop, maar de handjobwas snel snel snel en niet sensueels aan... sinds een tijdje zie ik dat ze nu ook intiem aanbied ...
ben ook benieuwd.
Dit hoort wel eerder bij prive-ontvangst mijn gedacht...
Ze doet nu ook intiem, wel prijzig 250€ vr een uur!
 
Ik ben een paar weken geleden bij Belle langs geweest om haar te knippen en de zone beneden te laten scheren. Belle ontvangt in het centrum van Herentals. Je kan 400 meter verder parkeren op een openbare parking. Ik moest nog wel even uitzoeken of dit met parkeerkaart was, want dat was niet helemaal duidelijk. Parkeerkaart gelegd, en naar desbetreffende adres gegaan. Het gebouw is een beetje een doolhof, maar uiteindelijk op de plek geraakt. Belle ontvangt in een soort van studio. Eens aangekomen, plaats genomen in kappersstoel. Belle had enkel slip en kousen aan. Ze heeft een mooi lichaam, enkel had ze staalharde borsten na een uitstap naar silicon valley. (Ik ben persoonlijk meer van de naturelle borsten). Ze knipt goed, en was tevreden van de nieuwe coupe. Na het knippen, gaan liggen op de massage tafel voor het scheren. Ze gebruikt chirurgische scheermesjes hiervoor. Ballen helemaal glad. Ik vroeg ook nog voor een manuele beurt, en in tegenstelling tot andere recensies nam ze er wel de tijd voor. Was het geweldig? Niet echt, maar helpt de spanning altijd even weg te nemen. Kom ik terug? Waarschijnlijk niet. Ik was wel erg tevreden met mijn gladde ballen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan