Recensie Belle paty, Hasselt 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Polle

Newbie
19
27/01/22
31
8
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hot-paty.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zeer mooi meisje, zoals op de foto's. Prachtige borsten en wat een billen.... super! Afspraak maken ging vlot , ze spreekt wel heel weinig Engels enkel Braziliaans. Douche gepakt en op het bed gaan liggen, ze begon me direct te pijpen zonder condoom en dit doet ze zeer goed. Daarna haar op haar rug gelegd en haar mooie roze kutje beginnen te beffen ze laat haar heel gewillig vingeren en geniet er ook van. Dan haar in alle standjes geneukt, enkel anaal doet ze niet en tongzoenen ook niet echt, alleen kleine kusjes geeft ze. Zeker voor herhaling vatbaar... geniet ervan😉

Ben er gisteren geweest, totaal waardeloos, afwerkster, vooral geen gfe. Ook andere profielen met andere fotos komen bij haar uit, dus het is ook nog deels een scam. Ik zou er wegblijven.

Ben er net geweest, ze zit nu in Kortrijk. Het is een hele mooie vrouw, de foto's kloppen 100% maar daar is voor mij het positieve al opgenoemd.

Ze vroeg me of ik wou douchen, ik zei dat ik dat net gedaan had voor ik was vertrokken. Pijpte me met condoom, echt heel kort. Ging dan op me zitten en bereed me even maar niet zo lang (wel een enorm mooi zicht 🤩) en vroeg meteen om doggy. Ze heeft een heel lekkere kont dus ik heb zo mijn eerste ronde afgewerkt. Dan kreeg ik een matige massage en heb haar gebeft. Ik weet dat ik zeker niet waardeloos ben daarin door positieve opmerkingen die ik al eerder heb gekregen maar zij lag daar gewoon, met haar ogen dicht en maakte geen geluid, bewoog niet mee, .. het was alsof ze me gewoon liet doen maar totaal niet van genoot. Ik deed wat ik kon maar ze gaf niets. Dan ze nog in verschillende standjes geneukt waarbij ze ook bijna totaal geen geluid maakte of echt meedeed. Ze wou ook vooral standjes waarin ze me niet ziet bv. Doggy

Dus totaal geen GFE en het leek me alsof ze gewoon makkelijk geld wil verdienen maar er niet echt zelf van geniet. Misschien ben ik totaal haar type niet en als je geen GFE wilt maar wel een echt mooie vrouw die is wie je op de foto ziet dan is deze zeker voor jou, maar ik ga er nooit meer terug.

Terug
Bovenaan Onderaan