Sorry man, Natacha is al mijn nummer 1. Dus je kan haar alleen als nr 2 zienKan mss veranderden straks na mijn afspraak met natacha hè dus je weet maar nooit
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenSorry man, Natacha is al mijn nummer 1. Dus je kan haar alleen als nr 2 zienKan mss veranderden straks na mijn afspraak met natacha hè dus je weet maar nooit
Jouw nummer 1, bwc22, zal hoogstwaarschijnlijk nog van veel andere mannen hun nummer 1 zijn. Hopelijk voor haar toch, want anders vreet dat aan haar inkomen, tenzij jij ook als een 'echte man' jouw nummer 1 volledig wil onderhouden.Sorry man, Natacha is al mijn nummer 1. Dus je kan haar alleen als nr 2 zien
ik dacht wel dat de grap te moeilijk ging zijn...... weer een bewijs van zelfkennisJouw nummer 1, bwc22, zal hoogstwaarschijnlijk nog van veel andere mannen hun nummer 1 zijn. Hopelijk voor haar toch, want anders vreet dat aan haar inkomen, tenzij jij ook als een 'echte man' jouw nummer 1 volledig wil onderhouden.
Kunnen we promoveren naar dat ander topic eens we het hier goed doen? Ik ben alvast een Bel(lle)ieverDit is nu het klets topic over Belle , die andere is voor "de zware officiele recensies" ( gaat het een pak rustiger blijven , voorspel ik U)
Is voor de echte fans.
Idd maar Belle is haar prijs meer dan waard !!! Ik val hier in herhalingIedereen vraagt zijn vergoeding en dat is ieder zijn recht.
Is het teveel voor je, scroll dan door.
Vast genoeg andere dames die wel een prijs hebben die je kan betalen.
Of belle haar prijs waard is moet jezelf onder vinden.
Als ik de kans krijg ga ik zeker een afspraak maken.
Misschien een optie om ze op te laten vullen ipv liften?Amai da's een heldere herinnering
Het aspect van de borsten ervaar ik persoonlijk ook. Ik overweeg dan ook om een lift te doen, maar ben bang voor de littekens en de hersteltijd mama worden fucked veel up aan het lichaam. Ondanks het begrip dat het zo vermeld wordt op een reviewsite is het toch een domper voor het zelfvertrouwen om te lezen hoor haha.
Tja, dan staan ze daar dikwijls wel met artificieel uitziende plastieken bumpersMisschien een optie om ze op te laten vullen ipv liften?
Ken iemand die hetzelfde probleem had en die heeft ze laten opvullen ipv liften.
Minder littekens en is bijna niet te zien.
ja we weten het ondertussen. Hopelijk kan ik het zelf eens gaan ervaren ook. Trouwens 200 per uur valt nog goed mee. heb wel al eens 300 en meer per uur betaald ook.Idd maar Belle is haar prijs meer dan waard !!! Ik val hier in herhaling
Natuurlijk valt dat goed mee!ja we weten het ondertussen. Hopelijk kan ik het zelf eens gaan ervaren ook. Trouwens 200 per uur valt nog goed mee. heb wel al eens 300 en meer per uur betaald ook.
Zover ik kan zien is dit geen recensietopic maar een "wie heeft er ervaring met" topic. Recensies horen volgens mij in een ander deel van het forum geplaatst te worden. Op die plek kun je ook de recensieformulieren invullen die daar speciaal voor gemaakt zijn.Voor een louter recensietopic staan hier bitter weinig recensies en erg veel naast de kwestie geleuter.
Dat afsplitsen in een apart topic was mss een goed idee, maar laat dat dan ook duidelijk weten door een moderator of zo. Nu gaat het hier gewoon verder
Meer neuken, minder zeveren..... Raad voor het nieuwe jaar geilaards
Ik heb je wijze raad opgevolgd en ondertussen staat er weer een datum en tijd vast in de agenda . Zoals het er nu uit ziet zal die date (hopelijk) de laatste keer zijn voor een zeer lange tijd. Dus hoop dat ik mijn wandelcarrière met vuurwerk kan eindigenMeer neuken, minder zeveren..... Raad voor het nieuwe jaar geilaards
Idem voor mij hoor heb de smaak te pakkenIk heb je wijze raad opgevolgd en ondertussen staat er weer een datum en tijd vast in de agenda . Zoals het er nu uit ziet zal die date (hopelijk) de laatste keer zijn voor een zeer lange tijd. Dus hoop dat ik mijn wandelcarrière met vuurwerk kan eindigen
Het jaar is nog maar juist begonnen zal mijn best moeten doen om vorig jaar te overtreffenIk heb je wijze raad opgevolgd en ondertussen staat er weer een datum en tijd vast in de agenda . Zoals het er nu uit ziet zal die date (hopelijk) de laatste keer zijn voor een zeer lange tijd. Dus hoop dat ik mijn wandelcarrière met vuurwerk kan eindigen
Ik denk wel dat ik haar wat begrijp. Geloof me, er zijn meiden die wat meemaken. Ik heb het zelf meegemaakt (als klant dan) Ik ga er zelf niet teveel over uitweiden want het kan me de kop kosten. Maar soms gebeuren er dingen die absoluut niet kunnen. Its not all gold or diamondsIk begrijp dat haar ervaring confronterend was, maar om het dan meteen over monsters te hebben. Lijkt me toch een beetje overdreven drama (op basis van wat ik er hier van gelezen heb).
"Mijn mooie dochter slaapt zorgeloos in haar bedje want mama heeft vertelt dat monsters niet bestaan. Maar ze bestaan wel, in de harde, koude, grote mensenwereld. Maar van die realiteit hou ik haar nog zo lang als mogelijk weg. "Ik begrijp dat haar ervaring confronterend was, maar om het dan meteen over monsters te hebben. Lijkt me toch een beetje overdreven drama (op basis van wat ik er hier van gelezen heb).
Mooi borsten ongetwijfeld, maar zie op geen enkele foto de tepels... geheimpje?No fake boobies for me. Dan nog liever hangtieten met de jaren. Zeg gasten, 't is nu ook nie zo erg hoor
Eens kijken op fancentro of hare only fansMooi borsten ongetwijfeld, maar zie op geen enkele foto de tepels... geheimpje?
Meer om naar uit te kijken tijdens een date zo. Als ik alles al kan zien is er weinig nog te ontdekken. Als je op restaurant gaat eet je ook niet op voorhand, toch ?Mooi borsten ongetwijfeld, maar zie op geen enkele foto de tepels... geheimpje?