WHEM Bellabel ervaring

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je zal maar met je pijpende bakkes tussen haar filmpjes staan ??

Zou die gozer dat weten denk je
Ja daar zeg je me wat. Mag voor hem wel hopen dat hij dat weet. Ik kan me herinneren dat er een shemale was een jaar of wat geleden die een webcam verstopt had en daar de boel mee filmden. Vond ze een kick geloof ik. Die filmpjes verschenen wel op internet. Misschien met toestemming.

Beetje gemengde gevoelens bij mij. Enerzijds een mooie dame met een dikke lul. Anderzijds ongeduldig en zelfs onbeleefd als t niet lukt haar dikke apparaat bij mij naar binnen te duwen. Ik zei er wat van (effe kalm, oid) en vervolgens krijg je een tirade met scheldpartij. Tot dat moment prima date. Jouw ervaring kan dus anders zijn; ik kom er iig nooit weer.

Ook een keer met haar afgesproken. Alleen op het laatste moment moest ik afzeggen omdat ik mijn knie had verdraaid op het werk.
Als haar verwensingen uit waren gekomen dan was ik nu gehandicapt.

Ik heb haar recent bezocht foto's zijn inderdaad hevig bewerkt verder was haar ontvangst locatie niet bepaald hygiënisch ze zat voornamelijk aan de telefoon tijdens de date en videobelde zelfs met een van de heren die na mij zou komen. Ik had direct weg moeten gaan maar geilheid overwon het. Na dit bezoek weet ik het zeker dit word mij een te dure hobby voor dit soort ervaringen ik ga geen transen meer bezoeken.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan