Heeft iemand ervaring met haar?
Bella - salon Temptation
www.salontemptation.nl
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBedankt voor de reactie ik ga haar zeker binnenkort een x bezoeken en dan laat ik mijn ervaring weten.ze heeft kort in zwolle gewerkt,maar omdat iedereen vroeg om intiem en na gezeur met de gastvrouw,werkt ze nu in Deventer.
Ze is heel erg mooi en kan sensueel en echt erotisch masseren ga haar nog wel een x bezoeken in Deventer
zeker een aanrader!
Ze is gestoptweet iemand of ze elders werkt?
Ow dat is jammer ! Bella was een leuke meid! Hopen dat ze snel elders opduiktZe is gestopt
Denk niet dat dat gaat gebeurenOw dat is jammer ! Bella was een leuke meid! Hopen dat ze snel elders opduikt
Is dat duo met. De Daphne ook van Temptation..Hey Ronnepon, en andere heren
Klopt, ik ben dezelfde Bella, werk nu ruim een maand bij La Femme Bericht me gerust
Ja daphne werkt in salon261 en die duo schijnt met haar te zijnIs dat duo met. De Daphne ook van Temptation..
Je hebt je eigen glazen ingegooid dus. Niet zo slim dus....Goeie en super positieve ervaringen met Bella, in zowel temptation als La Femme. Helaas door verkeerde opmerkingen van mijn kant geen vervolg meer met Bella. Jammer maar ze communiceerde ook niet meer met mij. Zou graag nog doorgaan in mijn verslaving met haar maar zoals t er nu uitziet is dat niet meer mogelijk. De kip met de gouden eieren
Klopt, hopenlijk is herstel mogelijkJe hebt je eigen glazen ingegooid dus. Niet zo slim dus....
Bedankt Bella, ik heb in ieder geval van jouw een massage gehad die ik niet vergeet. Succes in je verdere leven. Ciao bellaAan iedereen die mij al kent, en aan iedereen die via deze thread nieuwsgierig raakt,
Ik ga definitief stoppen met masseren. Ik heb het ontzettend leuk gehad weer met het masseren, maar er zijn nu nog veel mooiere kansen op mijn pad gekomen waar ik me op ga focussen.
Binnenkort zal ik niet meer bereikbaar zijn. Voor een ieder die ik niet meer spreek voor die tijd: bedankt voor de leuke en spannende momenten