Addicted2Pussy
Wandelaar
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/5074138-bella
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Ben altijd wat terughoudend als de foto's er zo mooi uitzien als bij haar maar ik dacht je weet nooit. Ontvangt in een chaletje op een park tussen Putten en Voorthuizen. Had gevraagd of ze zich hetzelfde wilde kleden als in de advertentie en dat was akkoord. Na wat rondzoeken in de regen op dat park uiteindelijk juiste huisje gevonden en vanaf de straat kon ik haar door de glazen deur al zien staan te wachten. Niet in de gevraagde kleding maar....naakt! Ok, ook lekker hoor 
Ze is wel het meisje op de foto's gezien de tattoos maar duidelijk ouder en de foto's zijn flink gepimpt. Desalniettemin lekkere meid met prachtige natuurlijke borsten en een fijn kutje, uit Spanje zegt ze en sinds gisteren paar weken hier. 150 Afgesproken voor halfuur met PZC en beffen. Op het moment supreme blijken die 2 'extra's' opeens 50 elk extra te kosten. Was niet afgesproken en staat ook niet in de advertentie maar ik kwam niet voor zo'n discussie. Dat viel tegen en dus maar bij het standaard pakket gehouden voor 100.
Pijpen was ok, intiem ook zonder morren. Al met al leuk voor een keertje maar niet voor herhaling vatbaar.

Ze is wel het meisje op de foto's gezien de tattoos maar duidelijk ouder en de foto's zijn flink gepimpt. Desalniettemin lekkere meid met prachtige natuurlijke borsten en een fijn kutje, uit Spanje zegt ze en sinds gisteren paar weken hier. 150 Afgesproken voor halfuur met PZC en beffen. Op het moment supreme blijken die 2 'extra's' opeens 50 elk extra te kosten. Was niet afgesproken en staat ook niet in de advertentie maar ik kwam niet voor zo'n discussie. Dat viel tegen en dus maar bij het standaard pakket gehouden voor 100.
Pijpen was ok, intiem ook zonder morren. Al met al leuk voor een keertje maar niet voor herhaling vatbaar.