Erikdevries
Newbie
- 1
- 14/02/23
- 0
Ze doet niet meer all the way.Ze neukt ook zonder en je kunt zowel in haar kut als kont klaarkomen. Slikken is ook geen probleem. Dat lijkt me toch wel all the way? Je moet wel de portemonnee trekken!!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe doet niet meer all the way.Ze neukt ook zonder en je kunt zowel in haar kut als kont klaarkomen. Slikken is ook geen probleem. Dat lijkt me toch wel all the way? Je moet wel de portemonnee trekken!!
Je hebt helemaal gelijk, en de fase dat alles weer kan en mag is weer begonnen. Deze week weer geweest en niets van dat geleuter dit wel en dit niet. Zelf zegt zegt dat ze wel een vreemde vrouw is, maar voor haar geldt wel money makes the world go round.Geduld.. gaat bij Bella altijd zo
"Alles mag" -> :Fuck heb een soa -> "Alles MET condoom" -> fuck nu minder klanten -> "Pijpen zonder kan" -> Alles zonder mag
Ze zit nu in de fase dat pijpen zonder KAN maar ze soms ineens 50+ vraagt (en soms niet).
Ik zie eigenlijk haar advertentie niet meer voorbijkomen in mn kinkyljistje, terwijl ik toch aardig wat afkomsten aanvink...Dus PZC kost nu 50 euro extra?
Zie www.smstudio-almere.nlWie weet of bella sm doet? En is ze er goed in?
Is ze fysiek sterk?Echt SM niet. Beetje tepelspel en strapon. Meer Kinky girl. Was echter wel tevreden over haar inzet.
Ja, we deden de strapon en ik mocht kiezen hard of zacht. Een paar andere meiden daar in het privéhuis doen ook aan SM, al is dat niet hun expertise. Dat komt omdat die Meesteressen die daar werken soms assistenten nodig hebben.Is ze fysiek sterk?
Vertelmee eens, maar dat wisten we al. Er zijn er overigens meer die in Almere een"beetje onvoorspelbaar" zijn.