Om maar met de vraag van
@Basko te beginnen: een mooi koppie en een ongelooflijk mooi lijf. Ze laat op haar foto's niet teveel zien inderdaad, daar heeft ze ongetwijfeld haar redenen voor. Maar ik was zeker niet teleurgesteld. Vooral die borsten zijn prachtig, misschien wel de mooiste die ik ooit gezien heb.
Afspreken vooraf verliep soepel en duidelijk 2 dagen van tevoren. Ze biedt nogal wat zaken als extra aan (dat is het typische beleid van HOD/LAC dat je daarin terug vindt), maar voor een prijs van 200 Euro had ik in het pretpakket
PZC, tongzoenen en beffen en alle drie is ruimschoots aan bod gekomen. Bij aankomst was er een lichte verwarring, want ze had mij nog een appje gestuurd met een vraag van mijn bevestiging, maar ik had mn wandelfoon uit staan. Dus ik stond toch min of meer onverwacht voor haar neus. Iets om even rekening mee te houden dat je die ochtend even reageert. Ik snap wel dat ze dat zo doet, want er zijn nu eenmaal aardig wat fakers onder de klanten.
En dan het echte werk, want dat is het wel bij Bella: alles er op en eraan. Tongzoenen, knuffelen, rollen, intiem, 69. Gewoon heerlijk. Ze heeft er lol in en ik kreeg sterk de indruk dat ze er zelf ook flink van genoot. Dat maakt het alles bij elkaar echt helemaal af. Dit is beslist een topper. En technisch ook goed. Voor het eerst een vinger in mn poeperd gehad, maar ik denk dat dat uiteindelijk niet helemaal mijn ding is. Maar toch weer leuk een grensje verlegd
.
Sowieso is zij voor mij op dit moment de beste van de dames die nog werken. En bedenk dan dat zij voor mij inmiddels de 61e dame is!
Privehuis Almere was voor mij ook een first. Het is een soort van bedrijventerreintje en er is volop gratis parkeerplek. Alleen pal voor de deur is het wat vol, maar parkeer je één hofje terug (bij nummer 19) dan is er plek zat. Het huis is ruim en keurig en er is een gastvrouw aanwezig. Maar de dames werken wel op afspraak die ze zelf regelen, dus even langs waaien is er niet bij volgens mij.
Toen ik aankwam zag ik nog een dame buiten zitten roken met donker haar en blauwe ogen, ik ben er achter dat dat Lara is. Die ga ik ook nog eens bezoeken.
En ja, voor Bella kom ik er ook nog een keer terug, al kan dat altijd even duren bij de nieuwsgierige kater.