DildoBaggins
Stamgast
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Squirting
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/sexy-bella-ontvangt-in-noordbrabant_8262445 https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/nina-maandag-in-breda_7903007
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Pas bij Nina geweest en wat een TOP date.
Ontving in een kimono en body daaronder. Ik had haar vooraf gevraagd of ze een buttplugje in wilde doen en daar was ze graag op in gegaan.
Leuke jonge meid (27jr zei ze) foto's helemaal naar waarheid. Mooi klein typje met een tikje mediterraans bloed, maar verder volledig Nederlands. Ontvangt in centrum Breda, dus wel even moeten zoeken voor een parkeerplek.
Even opfrissen en al snel lagen we op haar bed. Begint ze heerlijk aan m'n lul te zuigen die ze helemaal achter in haar keeltje kan hebben. Ondertussen heerlijk zicht op haar mooie kutje en borsten….. en het plugje was heerlijk te voelen. Condoom erom en als eerst eens even lekker in haar kontje.
Ik heb een keurige 18cm, maar best dik en ze genoot er duidelijk van om anaal geneukt te worden. Haar adv geeft "stoute Nina" aan…. Nou, stout is ze zeker want ze werd flink nat tussen haar lipjes….
Paar standjes gedaan en uiteindelijk haar klaar gelikt en gevingerd waardoor ze spuitend klaarkwam…. Ik lekker in haar mondje gespoten.
Nog even wat gekletst en na opfrissen heerlijk tevreden gegaan….
Wat een toppertje…. Herhalingskans 100%
Ontving in een kimono en body daaronder. Ik had haar vooraf gevraagd of ze een buttplugje in wilde doen en daar was ze graag op in gegaan.
Leuke jonge meid (27jr zei ze) foto's helemaal naar waarheid. Mooi klein typje met een tikje mediterraans bloed, maar verder volledig Nederlands. Ontvangt in centrum Breda, dus wel even moeten zoeken voor een parkeerplek.
Even opfrissen en al snel lagen we op haar bed. Begint ze heerlijk aan m'n lul te zuigen die ze helemaal achter in haar keeltje kan hebben. Ondertussen heerlijk zicht op haar mooie kutje en borsten….. en het plugje was heerlijk te voelen. Condoom erom en als eerst eens even lekker in haar kontje.
Ik heb een keurige 18cm, maar best dik en ze genoot er duidelijk van om anaal geneukt te worden. Haar adv geeft "stoute Nina" aan…. Nou, stout is ze zeker want ze werd flink nat tussen haar lipjes….
Paar standjes gedaan en uiteindelijk haar klaar gelikt en gevingerd waardoor ze spuitend klaarkwam…. Ik lekker in haar mondje gespoten.
Nog even wat gekletst en na opfrissen heerlijk tevreden gegaan….
Wat een toppertje…. Herhalingskans 100%
Laatst bewerkt: