Recensie Bella/Mirin, Nijmegen (vh Den Haag, Amstelveen) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

groentje1970

Meubelstuk
Forumpionier
1.134
30/06/21
1.504
26
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1963571-bella
Totale kosten (in euro)
120
Leuke foto's die niet helemaal kloppen. Toch maar op verkenning gegaan. Dame is wat ouder, maar zeker niet te oud. Heel vriendelijk en humor is aanwezig. De woning is netjes en douchen kan.

Bella had het tempo er stevig in. Als ze doorgezet had, dan was haar handjob hemels geweest. Snel op cowgirl overgegaan en met hondjes afgemaakt. Met condoom en dat lukte prima.

Samen douchen en weer op pad gegaan.

Herhaling? Ik sluit het niet uit.

Ik kan je zeggen ik heb weleens met Mirin geapptt, eenmaal op locatie in Nijmegen (adres was ik aleens geweest, voor iemand anders) ging ze video bellen. Kwam denk ik niet door de keuring. Want ze had het in eens druk? Ik dacht iemand nog voor mij maar na wat wachten (20 minuten) en apjes vroeg ik haar heel simpel ben ik een Yes of een No dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
Ze vond het wat vreemd maar ze wilde inderdaad geen date organiseren. Ik moest maar ergens ander heen gaan in haar woorden.

Toen Reeya geapptt, heb volgens mij ergens gelezen dat die bij elkaar zaten. Reeya las wel de berichten maar geen reactie. Ze vragen inmiddels 120 voor 30 minuten, dat heb ik er niet voor over.

Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1963571-bella#overview
Totale kosten (in euro)
80
Bezocht, is de vrouw van de foto's maar wel een stuk voller. Date was oke, maar niet super. Kwam niet door Mirin maar door mijn gebrek aan aantrekkingskracht. Dame zelf doet goed mee en probeert er echt iets van te maken. Haar handjob en pijpbeurt waren wel erg goed!

Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1963571-bella#overview
Totale kosten (in euro)
120
ik heb haar een keer gezien bij een bezoek aan reya

Ik heb haar kado gekregen bij een afspraak die ik van de week heb gemaakt met Reeya. Daar had ik prima ervaringen mee. moest in de straat nog even videabellen, zoals andere recentie ook aangaf, beetje vervelend, foto die daarna moest zou genoeg moeten zijn. Mirin deed open en heb daar niets van gezegd, had het ook niet meteen door want mijn afspraak met Reeya was best een tijd geleden. Mirin is ouder in haar gezicht dan de foto's maar heeft er iets van weg, ze is niet zozeer voller wat vorige reacties aangaven maar heeft als de kleren uitgaan vooral een forse buik. En ze heeft een grotere cupmaat dan eerdere reacties, zeker een D of de E die haar Kinky aangeeft. En die zijn naturel, toen pas had ik zeker door dat het Reeya niet was.

Mirin opende de deur heel spontaan met een knuffel en een zoen. Daardoor verruilde ik het voorgenomen vluggertje van 70 voor een half uur voor 120. Dat had ik beter niet kunnen doen. Toen ze haar kleren uit had gedaan en ik pas zeker doorhad dat het een andere dame was, kreeg ik ook snel door dat de openingszoenen niet doorgingen in echt zoenen, ze hield mij een beetje weg van haar lichaam. Het schoonmaken met doekjes duurde een eeuwigheid en was best wel ruw, heb gezegd dat ze moest stoppen. Toen ging ze zc pijpen, maar dat was zo kort dat ik twee keer vroeg om door te gaan, wat ik normaal eigenlijk nooit doe, maar voelde al aan dat het gewoon een vluggertje zou worden. Mocht haar inmiddels eigenlijk niet echt aanraken en niet zoenen of likken ergens. Dus door naar intiem, dat kon wel gewoon in meerdere standjes zonder gedoe, maar goed, was in totaal dus echt een tegenvaller. Was weg binnen 20 minuten.

Na de daad wel weer helemaal vrolijk een knuffel en een zoen, maar goed, geen aanrader dus, en voor de zekerheid ga ik Reeya ook mijden .

Terug
Bovenaan Onderaan