Heeft er iemand al ervaring met Bella
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEnkele jaren geleden bijgeweest. Alles in orde, doet wat is afgesproke. Enkel locatie is niet mijn favoriet.Heeft er iemand al ervaring met Bella
En kwam ze overeen met de foto's? Nog iemand recente ervaringen?Enkele jaren geleden bijgeweest. Alles in orde, doet wat is afgesproke. Enkel locatie is niet mijn favoriet.
Oei? Echt?Ze zag er veel beter uit dan op de foto. Had haar gezegd dat ze recenter materiaal er op moet zetten. Al had ik een klein vermoede dat het iemand anders was toen. Maar bon zeker niet teleurgesteld!
En?Oei? Echt?
Ik ben vanavond in Leuven en dacht haar te sturen.
Misschien dat ik gewoon men stoute schoenen even moet aantrekken en is sturen![]()
Spijtig genoeg kwamen de agenda's niet overeen. Ze was moe en had niet veel zin om nog na middernacht af te spreken. Dus ben maar gewoon naar huis gereden.
Ik heb niemand anders gezien maar wel gehoord heel even. Zat achter een gordijn in andere kamer.Zat ze in kamer apart? Laatste keer deelde ze de kamer met een andere dame. Was wat awkward…