WHEM Bella, (Japans) Zutendaal

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het staat toch duidelijk in de advertentie: Etniciteit Latijns-Amerikaans, nationaliteit Japans.
Dus duidelijk geenJapanse, maar een Latina. Wat die uitleg Japans erbij komt doen is me zéér onduidelijk. Een Latijns-Amerikaanse dvp metJapanse nationaliteit? Ik naai in ieder geval mijn zakken maar al toe, want hier geloof ik totaal niks van, bijna 100% zeker dat dat fake news is.
Dat zij een dvp is wil ik niet betwijfelen, maar niks Japans eraan.

No, no, no, er zijn heel wat Japanners na de oorlog gevlucht naar Lat Am, oa Brazilië en Peru, en in grote getale wat de mix verklaart. Zoals Marco poneerde ook Peru (Fuyimori bv)

Dat zal best, maar hier valt de mix toch wel heel mager in het Japanse/Aziatische uit.
Voor mijn gevoel alleen een marketingtruc.
Foto 9 en 16 geven er een oosters tintje aan, maar lijkt verder toch Latina. En alleen engelse teksten in de tattoos.
Ben benieuwd naar het prijskaartje, maar niet voor mij.

edit: 16.18
Kom ze nu ook op Kinky tegen
Niks Japans daar, spreekt ineens 2 talen minder, maar wel 2 nieuwe namen; Sara Novo en Thalita.
Thalita is dus een andere ad, maar per ongeluk tekst daar geplakt.
Maar gelukkig kosten ze allebei € 200/u.

Laatst bewerkt:
99,99 % van de aanbiedingen van Japanse dames zijn zoals hiervoor beschreven zuiver een marketingtruc. Ze weten dat de interesse naar Japanse dames erg groot is en proberen zo met dit leugentje hun andere waar te slijten. En wie erin trapt, eigen schuld dikke bult.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan