Recensie Bella, Elsene 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Joskeweber2

Newbie
16
09/01/25
2
1
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/sweet-bella-3.html
Vandaag deze Bella bezocht in Elsene. Het is een zeer mooi en lief meisje maar daar is alles mee gezegd.

Ze tongzoende niet maar tijdens ons gesprek om de afspraak te regelen zei ze wel dat ze dit deed. Zeer spijtig want het is echt wel een mooi meisje slank en met mooie naturelle borstjes, ik had er graag passioneel mee gevreeén maar zonder tongzoenen lukt dit voor mij niet.

Pijpen deed ze wel zonder maar niet diep. Het was op zeg niet slecht maar niet de sloppy deep blowjob die ze mij beloofd had. Beffen mocht maar van de moment dat ze bijna ging klaarkomen duwde ze mij weg.

Tijdens het neuken sprong ze ineens recht trok de rode condoom uit en liep naar de badkamer. Ik zat daar op bed met verstomming geslagen. Na een minuutje kwam ze terug en zei ik dat ik nog niet was klaargekomen. Ze zei dat ze dat wist en begon me terug wat te pijpen. Nu begreep ik het helemaal niet meer. Dan heb ik ze nog wat gebeft. Nu mocht het wat langer en genoot er wel van maar weer wanneer ze ging klaarkomen duwde ze mij weg.

Dan maar neuken dat was wel wat ok maar ze wou niet echt in doggy en ging op haar buik liggen. Spijtig wan ik had ze graag eens stevig genomen. Na een tijdje het rubber vol.

Zij deed het condoom uit enmaakte me proper. Even mijn Joske gaan proper maken en ze ging mij terug pijpen. Ik werd niet echt meer hard omdat ze alleen op het topje zoog. We hebben dan nog even liggen knuffelentot de tijd om was. Kleren aan en naar buiten.

Voor de rest een grote duplex kamer met een grote matras opende grond proper zag die er niet echt uit.

Herhalingsgevaar is er niet echt..

Terug
Bovenaan Onderaan