Recensie Bella, Dreamgirls, Kortrijk 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Diepentroot

Vaste klant
182
22/05/22
213
21
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Leeftijd
18-25
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mijn date met Bea ging jammer genoeg niet door maar kijk, er is een nieuwe dame in dit privé huis, Bella. Haar fotootjes bevielen me wel dus nog eens afgezakt naar Kortrijk.

Ik was alvast tevreden toen ze de deur open deed, de fotootjes kloppen wel en haar uiterlijk beviel me zeker. Het is een exotische, slanke twintiger die gezien mag worden.

Bella is nieuw bij Dreamgirls maar heeft al wat ervaring in de sector. Moest zelf wel wat sturen maar ik was best tevreden van haar bed prestaties. Lekker pijpen, seks en een leuke 69.

Niet ontevreden buiten gegaan maar toch ook niet helemaal voldaan want ze tongzoent niet het maar klanten. Misschien dan ook tongzoenen uit haar redlights profiel halen.

Niet ontevreden buiten gegaan maar toch ook niet helemaal voldaan want ze tongzoent niet het maar klanten. Misschien dan ook tongzoenen uit haar redlights profiel halen.

Dit blijkt heel vaak een probleem bij profielen van dames in privéhuizen.

Bij Axelle en Tessa van hetzelfde huis was/is dit trouwens ook het geval voor tongzoenen.

De profielen worden totaal niet gecontroleerd en gedubbelcheckt. Als tongzoenen belangrijk is voor je, op het profiel staat maar dan toch geweigerd wordt, moet je eigenlijk de poot stijfhouden en je geld terugvragen.

Het kost zo weinig tijd/moeite om de profielen correct te zetten, maar het wordt gewoon niet gedaan.

Profielen die niet correct zijn ingevuld...
En Bea dan, haar profiel is nergens te bespeuren én staat ook niet op de site vermeld.
Staat gewoon als één zinnetje in 1 advertentie op RL :LOL:
Zo gaat het natuurlijk niet goed komen...

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan