- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://center42.nl/bella/
- Totale kosten (in euro)
- 110
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Bella is een prachtige Spaans-Vlaamse meid met een slank lichaam en mooie borsten. Ik schat dat ze begin 30 is. Na een professionele rugmassage met af en toe wat plagerijen ("terloopse" strelingen op plekken die heel fijn zijn), mocht ik me omdraaien voor de finale. Die finale wist ze telkens feilloos uit te stellen. Steeds weer opbouwen naar een hoogtepunt, maar net ervoor stoppen om vervolgens weer even met haar lichaam over je glijden. Tijdens het aftrekken wreef ze mijn pik tegen haar borsten en keek ze me indringend aan. Lastig kiezen waar ik mij op zou fixeren: haar prachtige ogen (en die zijn echt heel mooi) of mijn pik die tegen haar borsten gemasseerd werd? Ik verrekte bijna mijn nekspieren met mijn pogingen snel af te wisselen tussen ogen en borsten
Maar dan zou ze weer opnieuw kunnen beginnen met de nek/rug massage. Geen slecht idee, maar daar was de resterende tijd helaas te kort voor. Toen ik eindelijk op haar borsten klaar mocht komen was de ontlading explosief. Zelden dat ik zo intens klaargekomen ben. Bella bedankt en ik kom zeker bij je terug.
Laatst bewerkt: