Za-alig, zo kan ik het in een woord samenvatten.
We hadden op voorhand afgesproken voor 1u, 'special service' (cim, tongen), en video opnames.
Nuja, video opnames maken ging niet zoals ik het in mijn hoofd had: ik mocht mijn drie camera's niet gebruiken, enkel met mijn gsm, op bepaalde momenten, en op die momenten hield zij 8/10 keer de camera vast om regisseur te spelen, maar twas op zich goed gedaan.
De dame is zo geil in haar daden als ze eruit ziet
En zo een lief perfect gezicht man, nie normaal.
Zo berijden, zelden meegemaakt, met veel gevoel en oogcontact, ja, twas de 2u durende rit waard, ik heb mss een snelheidsboete aan over gehouden, denk ik, maar dan nog was het de moeite waard lol
15u30 buiten, zoals gepland, en tegen 19u stuurde ze nog een lief bericht dat ze het ook fijn vond, wat een service!
We spraken ook nog over België en redlights
en heb haar zonet nogmaals de linken doorgestuurd van redlights en quartier rouge...
Ik zei ook dat als ze België zou aandoen, ik haar zeker zou boeken
Ik kan idd merken dat ze een professioneel fitness model is, zoals ze zelf al deelde hierboven via haar instagram link.
Dus ik heb me eigenlijk vooral goed laten berijden, wat een energie had die (pro fitness model he lol)
Maar uiteraard ook zelf gepompt.
Geil zij on top, die blik, die buik, die tieten, alles van haar, ze kijkt je bijna constant aan ook lol, super geile kop.
Prachtige mooie grote lippen. Fake of nie, echt af!
En bij het 'slikken' nuja, das kwestie van timing, ze slikte niet, maar ik zag wel sperma richting mond gaan, dat is al goed genoeg, ga daar nu niet moeilijk over doen
In doggy heb ik de gsm pal onder haar borsten gelegd, WA EEN ZICHT LOL....
Dan die gsm in doggy iets lager gelegd om....jaja mijn paal in haar foef te zien duiken, opnieuw en opnieuw, da is ook wijs om te zien fawk!