- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Overig
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Penislengte
- 16 a 17 cm
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/angelina-lima-2.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
BELLA ANGEL.
For you who are looking for a trans woman, soft skin, fragrant, natural hair, and have always dreamed of having contact with a different
www.redlights.be
Vandaag is bij deze dame geweest.
Onvangt in Oudenaarde aan het station.
Is wel degelijk de dame op de advertentie
bij het binnenkomen naar boven op een klein zolderkamertje gegaan.
Na betaling (gevraagd voor 30 minuten en ben toch een 20tal minuten binnen geweest)
kledij uitgedaan en ze is wat beginnen strelen en mij wat beginnen aftrekken.
Heb bij haar zowat hetzelfde gedaan. Ze zei wel dat haar borsten gevoelig waren dus heb ik daar rekening mee gehouden.
Gevraagd om te pijpen, ze was redelijk hevig. Had gevraagd om het iets rustiger aan te doen maar had niet echt veel zin.
Ze vroeg om mij te neuken, heb hierop toegestemd hoewel ik meer actief ben wou ik het toch is proberen.
Maar ik vond het te pijnlijk dus dan toch maar niet gedaan. Ze leek wel wat teleurgesteld.
Daarna voorgesteld om haar te neuken. Ze heeft mij terug wat gepijpt om hem hard te krijgen en eens hij hard was haar via doggy geneukt.
Na enkele minuten klaargekomen en het daarbij gelaten.
Heb proberen wat te communiceren maar ze praat enkel Portugees. Ze begrijpt een beetje Engels en ook wat Spaans.
Al bij al een redelijke ervaring. Niet top maar ook niet vreselijk. Heb eerlijk gezegd al slechter meegemaakt.
Ze is wel lief als je haar met respect behandeld.
Laatst bewerkt: