Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWelke precies? Want de laatste is van januari dit jaar en die beschrijft een middelmatige afspraak, vooral ook omdat er geen "klik" zou zijn, dus dat zegt alsnog niets...De recensies die er nu staan beschrijven het wel redelijk goed.
Gehele plaatje eerder. Denk niet dat "klik" ook voor iedereen hetzelfde zal zijn.Welke precies? Want de laatste is van januari dit jaar en die beschrijft een middelmatige afspraak, vooral ook omdat er geen "klik" zou zijn, dus dat zegt alsnog niets...
Yup, heb het correcte nummer. Ach, jammer, maar zal wel.Ik heb haar zaterdag gezien, dus ze is er wel gewoon. Heb je wel haar nieuwe nummer? Ik weet dat ze een tijdje geleden van nummer geswitched is.
Overigens ontving ze mij in Adam Noord, maar wellicht is ze verkast.
Nee, daarom ook. Maar okay. Het gehele plaatje geeft 4 sterren dus dat is zeker niet verkeerd.Gehele plaatje eerder. Denk niet dat "klik" ook voor iedereen hetzelfde zal zijn.
Net even gechecked, maar ze zit inderdaad in Noord. Adres waar eerder ook Nina bijvoorbeeld zat.Overigens ontving ze mij in Adam Noord, maar wellicht is ze verkast.