Recensie Bella, Amsterdam 4,11 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zojuist een berichtje gestuurd, mocht ik wat horen laat ik het weten. Ben benieuwd waar ze nu ontvangt en eigenlijk ook wel naar recente ervaringen, maar misschien waag ik de gok.

Ik had gisteren haar geappt. Aangegeven dat ik morgen in A'dam Zuid werk. En waar ze ongeveer ontvangt zodat ik beter kan plannen.

Ik kreeg alleen een app met ' Im back in holland'. Meer niet.

Krijg überhaupt geen antwoord. Wel opeens gebeld/geappt door allerlei vreemde nummers over dat ze een baan voor me hebben. Misschien toeval, misschien dat ze haar advertentie verkocht heeft en het nu een nummer farm is...

Ik heb haar zaterdag gezien, dus ze is er wel gewoon. Heb je wel haar nieuwe nummer? Ik weet dat ze een tijdje geleden van nummer geswitched is.

Overigens ontving ze mij in Adam Noord, maar wellicht is ze verkast.

Welke precies? Want de laatste is van januari dit jaar en die beschrijft een middelmatige afspraak, vooral ook omdat er geen "klik" zou zijn, dus dat zegt alsnog niets...
Gehele plaatje eerder. Denk niet dat "klik" ook voor iedereen hetzelfde zal zijn.
Ik heb haar zaterdag gezien, dus ze is er wel gewoon. Heb je wel haar nieuwe nummer? Ik weet dat ze een tijdje geleden van nummer geswitched is.

Yup, heb het correcte nummer. Ach, jammer, maar zal wel.

Gehele plaatje eerder. Denk niet dat "klik" ook voor iedereen hetzelfde zal zijn.
Nee, daarom ook. Maar okay. Het gehele plaatje geeft 4 sterren dus dat is zeker niet verkeerd.

Net even gechecked, maar ze zit inderdaad in Noord. Adres waar eerder ook Nina bijvoorbeeld zat.

Terug
Bovenaan Onderaan