WHEM Bella, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Klopt. De Bella van de recensies is een klein, slank poppetje (brunette). Erg sophisticated.

De Bella die nu wordt aangehaald is een totaal andere dame. Tina is geen GK dame overigens, van de laatste Bella weet ik het niet.
Lekker verwarrend allemaal ?
 
Het antwoord is ook al meermaals gegeven, ook al is die cryptisch want het is niet toegestaan om dat concreet te maken. Maar GK staat voor een inmiddels zeer bekende locatie in hartje Amsterdam.
 
Tina was wel een GK dame toch? Of is ze net als Masha voor zichzelf begonnen?

Die laatste Bella had ik al eens eerder gezien. Ik twijfel nog een beetje, vind de nieuwe foto serie wel ok, maar het is niet alsof ik een 9 voor het eerst zie. Maar dank voor de tip @Omdatikhetlekkervind
 
Het antwoord is ook al meermaals gegeven, ook al is die cryptisch want het is niet toegestaan om dat concreet te maken. Maar GK staat voor een inmiddels zeer bekende locatie in hartje Amsterdam.
Hiermee eigenlijk nog steeds geen antwoord dus ;) Dat het een locatie is in Amsterdam, zo ver was ik al ...

Nou ja, maakt verder niet uit, niet belangrijk
 
Is er nou al iemand die ervaring heeft met deze Bella? Normaal gesproken waren er altijd minstens 4-5 mannen die over iedere GK dame iets te melden hadden.....

Ik twijfel dus een klein beetje omdat 1 video me niet zo aansprak.....maar zou zo graag 1 mening van iemand horen voordat ik er langs ga.....
 
Wat voor mij de drempel opwerpt met die GK dames; ze zijn (volgens mij) heel erg / meer van de GFE. Ik geniet meer van wat wildere dames, meer PSE. Dat werpt voor mij nog een drempel op, terwijl het altijd hele knappe/lekkere dames zijn die me erg kunnen bekoren en aantrekken.

Alhoewel ik een trio met Bella en Tina wel zou willen proberen. Ik ga zondag waarschijnlijk aan de wandel en twijfel tussen voornoemde dames en de veelbesproken en geprezen Alice en Ana.
 
met ana zit je goed. wil alice ook bezoeken, ben eigenlijk niet zo van de tattoos enzo, maar als jullie heren lovende recensies schrijven vind ik het zeker de moeite waar voor een bezoekje :)

Tina is zeker leuk en een bezoek waard, beetje vergelijkbaar met ana,
erg gewillig en petite, maar eerlijk lichaam van ana is wel lekkerder ;)
wel jammer dan ana niet van vingeren houd, en bij tina geen probleem was bij mij
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan