- 1.476
- 30/06/21
- 3.486
Je kunt voor twee personen een kamer boeken. Je hoeft nooit de gegevens van de tweede persoon op te geven, dus allemaal erg simpel.Sommige hotels vermelden dat expliciet in hun reglement dat dit niet is toegestaan, zoals vanderValk...
De meeste DVP vinden het fijn dat je een bevestiging stuurt van de kamer reservering. Het is erg vervelend voor een dame om na een lange reis er achter te komen dat je afspraak niet is komen opdagen.
Ehm, ja? Dat is toch heel logisch? Wat zou het bezwaar zijn om je eigen gegevens te gebruiken bij het maken van een reservering? Bijna altijd wordt er in hotels om legitimatie gevraagd en dit is volgens mij ook verplicht. Als je niet kunt aantonen wie je bent, kun je terecht problemen krijgen. Bovendien schept het weinig vertrouwen voor een DVP die toevallig bij je is.Vraag over dayuse: moet je je echte naam opgeven bij de reservering?
Eerlijkheid en vertrouwen zijn volgens mij de basis voor een goed contact.
Edit: je hebt het over Dayuse zie ik, deze ken ik niet. Een hotel is altijd het meest gemakkelijk vind ik. Een 'Secret Room' is ook vaak een fijne locatie.
Laatst bewerkt: