Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWoewoeeeeeeeIn principe altijd beffen, behalve als er een enorme stank uitkomt of er niet hygienisch uitziet. Zit dat beide goed dan likken als lassie
Nog nooit iets ervan opgelopen?In principe altijd beffen, behalve als er een enorme stank uitkomt of er niet hygienisch uitziet. Zit dat beide goed dan likken als lassie
Een natte snor en kramp in mijn kaken.Nog nooit iets ervan opgelopen?
NeeNog nooit iets ervan opgelopen?
Ik weet niet of het hier gevraagd mag worden enof er een andere plek is om dit te doen maar kun je soa's krijgen van (Tong) Zoenen? En met anilingus?
En HPV kun je ook via zoenen overdragen als ook gonorroe, als iemand de soa in de keel heeft.Chlamydia: kan je niet doorgeven of krijgen via tongzoenen.
Herpes: als één van de partners herpeswondjes aan de mond heeft kan herpes overgedragen worden.
Hiv: wordt niet overgedragen door speeksel, er is geen risico bij kussen of tongkussen.
Syfilis: kan worden overgedragen als je een zweer aan de mond hebt.
Gewoon via Google gevonden
Nee joh, prevalentie is veel lager. Dus, echt wel zaak om besmetting te voorkomen en bewust te zijn over risico's.80 procent van de bezoekers hier heeft herpes dat weet iedereen nie zeveren.
Ik wil wel samen kunnen douchen.Beffen jullie zomaar een publieke dame? Of moeten jullie een band met haar hebben en maken jullie afspraken over hygiene?
Heel goed mogelijk. Het ligt zuiver aan de chemicaliën of natuurlijke toevoegingen. Aloë Vera is daar een goed voorbeeld van.Pasgeleden toen ik een DvP had gebeft, merkte ik dat mijn tongpunt en lippen verdoofd aanvoelden. Volgens haar kwam dat van een crème die ze gebruikte... Ik vond het maar raar.
juist wel. zo bouw je weerstand op. Dat is de truc van sauna's: warm, zweterig en dan ijskoudAls je jezelf keihard in het zweet hebt geneukt, dan moet je natuurlijk niet zonder of met een open jas, weer naar buiten lopen. Zeker niet als het vriest, of regent. Dat is vragen om verkoudheid, of erger.
PS Dit is eigen ervaring.
Saunagangers zijn dat gewend. Gewoon klootjesvolk niet. #Justsayingjuist wel. zo bouw je weerstand op. Dat is de truc van sauna's: warm, zweterig en dan ijskoud
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. Ik ga 2 keer per week naar de sauna en heb buiten zelden een jas aanSaunagangers zijn dat gewend. Gewoon klootjesvolk niet. #Justsaying
Heb een keer gehad dat een dame ineens me schopte toen ze klaarkwam.. Was een stuiptrekking.. Met haar hiel op mijn rechter lat.. Paar dagen last gehad hoorHet grootste risico is dat je spierpijn in je tong krijgt