Lopertje13
Stamgast
haha ja ok op die manier.Ik lig in een stuip ... ik bedoel: of je ligt in een stuip.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenhaha ja ok op die manier.Ik lig in een stuip ... ik bedoel: of je ligt in een stuip.
het woord baffen had ik nog nooit van gehoord, tot dat ik het een paar keer hier op het forum tegen kwam, ik dacht dat het zelfde bedoeld werd als rimmen, maar is toch weer even anders. Ik moet er eerlijk gezegd een beetje om lachen, maar ja, wellicht is het een dierlijk instinct.Je hebt ook nog de baffers vergeet ze niet die kunnen er ook wat van.
Het stimuleren van de anus met de tong.....net hetzelfde als rimmen dus. . Althans via google. 2e optie was eten.het woord baffen had ik nog nooit van gehoord, tot dat ik het een paar keer hier op het forum tegen kwam, ik dacht dat het zelfde bedoeld werd als rimmen, maar is toch weer even anders. Ik moet er eerlijk gezegd een beetje om lachen, maar ja, wellicht is het een dierlijk instinct.
dat dacht ik ook, maar het stimuleren van de anus met de tong is rimmen, zonder tong is baffen.Het stimuleren van de anus met de tong.....net hetzelfde als rimmen dus. . Althans via google. 2e optie was eten.
zo ,weer wat bijgeleerd. dus eigenlijk kusjes geven op de anusdat dacht ik ook, maar het stimuleren van de anus met de tong is rimmen, zonder tong is baffen.
zie onderstaande link, zo zie je maar weer, het kan soms best een educatief avondje zijn,
Baffen
Baffen is eigenlijk hetzelfde als rimmen (anilingus). Het enige verschil is dat je tijdens het baffen niet met je tong in de anus gaat.www.npo3.nl
hahaha, zoiets denk, misschien dat een " ervaringsdeskundige" er iets over kan zeggen.zo ,weer wat bijgeleerd. dus eigenlijk kusjes geven op de anus
ik denk dat ik het allemaal wat doe. Baffen ,rimmen , anaal vingeren (indien gewenst)....ja top!hahaha, zoiets denk, misschien dat een " ervaringsdeskundige" er iets over kan zeggen.
Moet je perse haar anus likken je kan ook gewoon haar billen kussen is stukken veiliger dan de anus kussen of te likken.Een paar jaar geleden een jongedame gebeft die een uur daarvoor door haar vriendje was geneukt. Een van de leukste dates die ik ooit heb gehad. Ongegeneerd haar lekkere doosje in mijn mond wrijven, rillend van plezier en facesitting zodat ik haar uitgebreid kon rimmen. Ze smaakte heerlijk zoet en of dat te maken had met het zaad van haar vriendje......denk het wel. Helaas haar telnr kwijtgeraakt, ik had het graag willen over doen.
Bwa sommige mensen doen aan valschermspringen. Ik baf. Living on the edge, niks mis mee.Moet je perse haar anus likken je kan ook gewoon haar billen kussen is stukken veiliger dan de anus kussen of te likken.
Ach, je bent een liefhebber van rimmen of niet. Was een leuke schone jongedame met een heerlijke kont. En dan volstaat billen kussen absoluut niet. Als ik aan de veiligheid moet denken, dan had ik heel veel leuke interacties gemist. Nog nooit iets opgelopen, dus ach, ik maak plezier zoals ik dat denk te moeten doenMoet je perse haar anus likken je kan ook gewoon haar billen kussen is stukken veiliger dan de anus kussen of te likken.
Krijg het idee dat jij beter niet kunt gaan wandelen want je lijkt overal "bang" voor te zijn.NIET : beffen
NIET : pzc
NIET : rimmen
NIET : Buitenlandse dames op tournee.
NIET : dames die cim aanbieden
NIET : dames die nzc aanbieden
Heeft weinig met "bang" zijn te maken, eerder uit gezonde voorzorg. En dan niet in de eerste plaats voor mezelf maar wel voor 2 andere dames waar ik een open relatie mee onderhoud waar het een stuk losser aan toe gaat. Ik wandel ook heel beperkt, toch zeker in vergelijking met andere hier.Krijg het idee dat jij beter niet kunt gaan wandelen want je lijkt overal "bang" voor te zijn.
Voor mij is er maar 1 ding wat ik niet doe en dat is anaal, daar heb ik niks mee. Voor de rest neuk ik alle dames, beffen en pzc is een must, doen ze dat niet dan vallen ze af en ze moet zich of haar mond of kut laten volspuiten
Ik zou eigenlijk een kleine bijdrage aan de dames moeten vragen.. hahaDit klinkt heel professioneel, @TheLicker
Gecorrigeerd, thxJe bedoelt, te weinig onbevangen