Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGoogle maar eens op "beflapje" . Je ziet ook foto's van zo een (letterlijk) "kut"ding .Wie van jullie heeft ooit wel eens een beflapje in het echt gezien. Ik ben al jaren bekend met het fenomeen maar dan meer in de satirische zin.
Als het al bestaat, niet voor mij bestemd.
Ik bef met allerliefde; maar graag of niet!
Ik heb dat, lang geleden, ook wel eens gezien en gebruikt.Wie van jullie heeft ooit wel eens een beflapje in het echt gezien. Ik ben al jaren bekend met het fenomeen maar dan meer in de satirische zin.
Als het al bestaat, niet voor mij bestemd.
Ik bef met allerliefde; maar graag of niet!
En hoe was je ervaring kon je genieten?Ik heb dat, lang geleden, ook wel eens gezien en gebruikt.
Dan begin ik er niet aan Paulus!Het is heel lang geleden, maar volgens mij niet vergelijkbaar met beffen zonder beflapje.
Tsja, het ziet er niet uit, het smaakt naar niks en je doet niemand er een plezier mee.Google maar eens op "beflapje" . Je ziet ook foto's van zo een (letterlijk) "kut"ding .
Ook niet echt natuurlijk om midden tijdens de seks een beflapje te pakken bederft de sfeer.Tsja, het ziet er niet uit, het smaakt naar niks en je doet niemand er een plezier mee.