Recensie Beebee, Azië Massage, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Flip de Flepper

Wandelaar
25
24/07/22
57
4
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9133867-beebee
Sinds kort is de salon onder deze naam geopend. En omdat Azië Massage duidelijk en ook met foto's adverteert welke dames hun diensten aanbieden, besloot ik eens een kijkje te gaan nemen. De ontvangst was netjes en correct. Nadat ik voor een uur had betaald, kreeg ik een kamer toegewezen en werd mij een drankje aangeboden. Het kwam op mij over als een zaak die zonder poespas laat zien wat ze in alle openheid te bieden hebben. Niets meer en niets minder; dit is het, zo zijn wij en zo kan je het krijgen. De kamer (niet groot, niet klein) straalt dit ook uit, voorzien van al het noodzakelijke, schoon, verzorgd en onderhouden. Geen luxe decoraties en andere opsmuk, gewoon het strikt noodzakelijke op orde. Douchen kon ik in de kamer in een schone douchecabine, er was zeep e.d. en er waren schone handdoeken. Het laken op het bed was schoon en werd nadien ook afgenomen en vervangen door een schone voor de volgende klant. Teken voor mij dat de aandacht voor de hygiene in orde is.

Nadat ik de kamer in me opgenomen had, kwam Beebee binnen. Een bescheiden Aziatische dame met een normaal postuur. De foto's van haar kloppen, ook de beschrijving van haar komt overeen. De massage begon met een uitgebreid kneden van eerst het linker been en daarna uitgebreid het rechterbeen. Zij deed dit niet onverdienstelijk, maar het werd langdradig en eentonig en het was weinig erotisch. Beebee leek mij geen prater, geconcentreerd en serieus voerde ze haar massage uit. Mijn jongeheer, eerst nog in een hoopvolle opgewekte toestand, had de hoop opgegeven en ging er bij hangen. Gelukkig vroeg ze na een tijdje of de massage naar mijn zin was. Dat gaf mij de gelegenheid om haar duidelijk te maken om niet alleen aandacht aan de benen te schenken, maar ook aan wat er tussen hangt. Geen probleem voor Beebee. Het klokkenspel werd vervolgens lekker onder handen genomen, de bilnaad werd in de olie gezet waarbij het sterretje oppervlakkig werd beroerd. Dat had zijn uitwerking op de jongeheer, die fier in de houding was gaan staan. Beebee wist daar wel raad mee en niet lang daarna kletste het kwakkie op mijn buik neer. Daarna werd de massage voortgezet totdat ik weer onder de douche stapte. Het uur was netjes vol gemaakt.https://www.kinky.nl/advertenties/9133867-beebee
 
Terug
Bovenaan Onderaan