Recensie Angel, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

BobOnTop

Wandelaar
51
18/10/23
56
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8160326-angel
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Het was weer tijd voor mij om te gaan wandelen. Aangezien geen van de voorgaande dames hier meer was moest ik weer een nieuwe dame zoeken. Toen ik begon met wandelen had ik de advertentie van Angel gezien, echter was ik toen te laat en heb ik haar nooit kunnen bezoeken. Toen ik echter weer opzoek ging naar een dame zag ik haar weer opduiken en maakte ik de keuze om haar te bezoeken.

Allereerst is het 100% de dame van de foto en is ze vriendelijk. Bij binnenkomst kreeg ik twee kusjes op de wangen. Waar ik voorheen nog wel eens aarzelde liep ik in een lijn achter haar aan en trok ik direct mijn portomonee om te betalen.

Vervolgens kleren uit en beginnen maar.
Het was een prima date en ik ben er zeker niet ontevreden mee, hygiene was ook op orde. Echter had ik specifiek gevraagd of (tong)zoenen inbegrepen was en werd er mij toegezegd dat dit ook zo was. Uiteindelijk werd dit minimaal gedaan wat bestwel een teleurstelling was, het echte zoenen bleef ook achterwege maar was wat beter. Verder deinsde ze ook terug als ik haar nek zoende en had ze een klein buikje (ik weet niet wat er wordt verstaan onder termen als: slank, normaal, mollig maar ik denk dat ik haar zou omschrijven als normaal ?)

Met betrekking tot sex heb ik er wel van genoten. Ze deed super mee, en ging hard te keer. Ik kreeg wel de indruk dat ze me z.s.m. wilde laten komen aangezien ze vanaf het begin razendsnel te werk ging en ze meerdere keren heeft gezegd cum for me baby. Ze begon me kort te pijpen met condoom (niet langer dan 5 min). Uiteindelijk na 3 standjes begon ze me af te trekken met een hoog tempo terwijl ik even met haar borsten probeerde te spelen en nog een poging deed om haar te zoenen maar het werd niet beter dan voorheen. Toen ik merkte dat het hoge tempo toenam gaf ik aan dat ik nogmaals doggy wilde. Ik voelde aan dat de tijd nog niet helemaal vol was maar ik vond het wel goed geweest dus zo ook afgemaakt.

Toen ik vervolgens op mijn telefoon keek zag ik dat er 45 min voorbij waren. Nadat ze zichzelf had gefatsoeneerd kreeg ik een glaasje water aangeboden. Gedronken, aangekleed en weggegaan.

Conlusie: het was een goede date met goede sex, maar ik miste vooral het tongzoenen dat ik op vorige dates wel heb gehad. Hierdoor had ik het gevoel dat het meer een PSE was dan een GFE.

Herhalingsgevaar is er voor mij niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan