Typische reactie van een vrouw. Maar in de spiegel kijken en een beetje zelfkritiek ho maar.......
Kijk, dit is pas een reactie die vrouwen zich ter harte mogen nemen.
Maar even serieus,
@Mila , je bent zelf DVP. Dan verdien je ook je geld aan getrouwde mannen, want ze zijn bij lange na niet allemaal vrijgezel. Dus om dan als DVP meteen over scheiden te praten, vind ik een beetje dubbel. Als je bedoelt dat hij heel veel geld heeft uitgegeven en dat een reden is om te scheiden, dan ben ik dat met je eens. Alhoewel we niet weten wiens geld het is. Als ze onder huwelijkse voorwaarden gehuwd zijn en het zijn geld is, mag hij er mee doen en laten wat hij wil. De situatie is voor mij ook anders bij een miljonair ten opzichte van arme sloebers.
Op dit forum hebben we allemaal iets met prostitutie, anders zouden we hier geen lid zijn. Grof genomen twee categorieën: wandelaar en DVP. Waarom gaat iemand wandelen? Weer grof genomen: omdat hij vrijgezel is of omdat hij thuis iets te kort komt. Dat laatste is vaak het gevolg van een sexuele mismatch met de partner. Dan kan er een moment komen dat men het buiten de deur gaat zoeken. De een vindt de man een geile hond die zijn lul achterna loopt, de ander is van mening dat de vrouw de hond buiten schopt en er zelf toch ook een beetje debet aan is.