Voormalig lid 1910
Vaste klant
Mijn handjes op de jouwe
He lieve leuke mannen Zin om verwent te worden Stuur me een berichtje Liefs kusje...
Er stond geen naam in de advertentie.
Ik sprak haar zowel in de chat als op videobellen. Kwam aardig over en had niet door dat ze niet alleen was. Afspraak was 100 euro voor een uur anaal en cim.
Bij aankomst stond ik voor de deur van haar flat en wilde ze eerst dat ik een gedeelte met tikkie ging betalen, de rest achteraffa en daarna mocht ik naar binnen. Dat wilde ik niet en na wat over en weer appen ging de deur ineens open en stormde er een man naar buiten tot mijn grote schrik. Hij maande mij om te betalen en dan mocht ik met haar zijn. Ik voelde me onveilig en wilde vertrekken maar hij hield me fysiek tegen. Ik moest en zou betalen anders kwam ik hier niet levend vandaan en doen ze hem ook wat aan. Ik zei verbolgen dat ik in staat ben de politie te bellen maar ik was ook bang dat hij me wat aan zou doen. Al kwam hij niet direct agressief over. Hij zat continu op de tel en smeekte me haast om dan een klein beetje te betalen (20,-) en dat heb ik maar gedaan. Ineens wilde hij nog een keer 20 maar ik stond inmiddels binnen dus deed dat maar. In de hoop ook van hem af te zijn. Ineens zei hij we moeten naar beneden want er staan mensen ons op te wachten. Ik moest naar buiten en met hem mee maar dat wilde ik niet. Hij stapte de lift in en ik ging met de trap tot aan de begane grond en hoorde wel stemmen die ook met de lift naar boven gingen. Na enige tijd ging ik naar buiten en rende naar mijn auto. Ik praatte even met haar en ze zei dat ze haar gingen nemen als ik niet de rest zou gaan betalen. Dat werd bevestigd door ineens een Engelstalig appje vsn hetzelfde nummer en in een voice opname. Ik dreigde met politie maar dat zou ten koste van haar gaan. Dat wilde ze zelf ook niet. Ze zouden weggaan en ik mocht bij haar zijn als ik nog 20 betaalde. Heb ik niet gedaan.
Beste mensen, deze dame wordt geëxploiteerd door Albanezen en rasta's. Ga er niet heen.